افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

ضربه پیشگیرانه بزرگی به دشمن زدیم/جبهه های سوزان فعال هستند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 389010
ضربه پیشگیرانه بزرگی به دشمن زدیم/جبهه های سوزان فعال هستند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ابو عبیده» سخنگوی گردان ها قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در سخنانی به مناسبت سالگرد آغاز عملیات تهاجمی الاقصی، این عملیات را ضربه پیشگیرانه بزرگی به دشمن صهیونیستی اعلام کرد. سخنگوی گردان قسام وی گفت: پس از گذشت یک سال از جنگ الاقصی، از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ابو عبیده» سخنگوی گردان ها قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در سخنانی به مناسبت سالگرد آغاز عملیات تهاجمی الاقصی، این عملیات را ضربه پیشگیرانه بزرگی به دشمن صهیونیستی اعلام کرد.

سخنگوی گردان قسام وی گفت: پس از گذشت یک سال از جنگ الاقصی، از غزه که در برابر ظلم مقاوم و سرسخت است و دشمن خود را شکست داده است، با شما صحبت می کنیم. یک سال از حرفه ای ترین و موفق ترین عملیات تکاور دوران معاصر می گذرد.

وی افزود: پس از اینکه نقشه های دشمن برای حمله بزرگ به مقاومت در غزه به مراحل پایانی خود رسید، ضربه پیشگیرانه بزرگی به آنها وارد کردیم. نبرد طوفان الاقصی پس از آن رخ داد که تهاجم دشمن به مسجدالاقصی به مرحله خطرناک و بی سابقه ای رسیده بود.

ابوعبیده گفت: جنگ طوفان الاقصی پس از ورود دشمن به مرحله شهرک سازی، یهودی سازی و یورش به اسرا رخ داد. ملت ما با وجود سهل انگاری نزدیکان، ناجوانمردی رژیم ها و همدستی آنها (با دشمن) و با وجود ظلم و ستم دشمن و قدرت های ظالم و متجاوز، مقاومت افسانه ای از خود نشان دادند.

وی افزود: در اطراف فلسطین جبهه های آتشین وجود دارد که در کنار ملت ما می جنگند، از ملت ما حمایت می کنند، مستقیم با دشمن می جنگند و تلفات زیادی به بار می آورند. هواپیماهای بدون سرنشین یمنی ها و عراقی ها در آسمان فلسطین اشغالی پرواز می کنند و دشمن را هدف قرار می دهند و خسارات سنگینی به بار می آورند.

ابوعبیده گفت: پس از گذشت یک سال از آغاز طوفان الاقصی، جمهوری اسلامی ایران طبق وعده خود حملات را انجام داده و دشمن را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد: تنها چیزی که پشت این رژیم را تقویت کرده است، طناب های معمول دولت آمریکاست که بدون شک با گذشت زمان قطع خواهد شد. عملیات مقاومت، توان امنیتی و دفاعی دشمن را فرسوده، خسارات اقتصادی و آوارگی و مهاجرت اجباری به بار آورده است.

ابوعبیده گفت: رژیم صهیونیستی توسط همه ملت های زمین و ملت های آزاده منزوی شده است. یک سال است که با دشمن جنایتکار در حال نبرد نابرابر هستیم. دشمنی که از ارتکاب هیچ جنایتی نمی ترسد. مبارزان و مقاومت کنندگان ملت ما به رشادت های قهرمانانه خود در نوار غزه ادامه می دهند.

وی ادامه داد: هزاران سرباز دشمن را کشته و زخمی کردیم. ما آن را انجام دادیم و صدها سلاح را از کار انداختیم. انتخاب ما ادامه نبرد بلندمدت فرسایش و دردناک با دشمن است و نبردها موفقیت این گزینه را نشان داده است. دشمن ظالم درس تاریخ و حقایق موجود و فرهنگ ملت ما را نمی فهمد.

ابوعبیده گفت: شهادت دو سردار بزرگ اسماعیل هانیه و سید حسن نصرالله دلیل روشنی بر عدم درک ماهیت مقاومت دشمن است. اگر این کشتارها پیروزی برای دشمن بود، مقاومت در برابر متجاوزان پایان می یافت. این سرزمین، همچون درختان زیتون، مبارزان مقاومت را از دل خود بیرون می کشد و نسل به نسل، وارث تسلیم ناپذیری است.

وی ادامه داد: عملیات کنونی حمایت از مقاومت غزه از دیدگاه ملت ما جایگاه ارزشمند و باشکوهی است. شادی دشمن از قتل ها کوتاه مدت است و اگر قتل ها نوعی پیروزی بود، از قتل عزالدین. قسام مقاومت تمام شد. امروز به برادران جنگجوی ما ما در حزب الله می گوییم که بر قدرت و توان شما تکیه می کنیم تا تلفات دردناکی به دشمن وارد کنیم.

ابوعبیده گفت: صدها نفر از سربازان دشمن را در تمام محورهای نبرد و در امتداد محور غزه هدف قرار دادیم و به هلاکت رساندیم، سلاح‌های دشمن را منهدم کردیم و تاکتیک‌ها را توسعه دادیم.

وی ادامه داد: با کمال افتخار حرکت های بزرگ مردمی یمن آزاد را ارج می نهیم و از همه تحریکات ملت های دوست و برادر در اقصی نقاط جهان قدردانی می کنیم.

ابوعبیده گفت: حوادث اردوگاه های کرانه باختری مثبت سیاست دشمن یک تصمیم راهبردی است که در گوشه و کنار سرزمین ما اجرا می شود. این رژیم اشغالگر و به ویژه کابینه تروریستی کنونی آن نمی خواهند حتی یک فلسطینی را در غرب رود اردن ببینند.

و افزود: دشمن فقط زبان قدرت را می‌فهمد و تنها سلاحی است که می‌توان با سلاح مقابله کرد. عملیات اخیر یافا این تنها بخشی از اقدامات اصلی است. اعمالی که به اذن خداوند تلخ و شدیدتر خواهد بود.

ابوعبیده گفت: از برادران خود در کرانه باختری دعوت می کنیم تا در پاسخ به وحشی گری و جنایات دشمن، مقاومت خود را تشدید کنند. ما از روز اول به حمایت و حفاظت از اسرا توجه داشته ایم. ما به اشغالگران می گوییم که اگر آزادی زندانیانشان در راستای جاه طلبی های نتانیاهو بود، ممکن بود یک سال پیش به آن برسند.

وی افزود: در حالی که نتانیاهو و کابینه تروریست ها این کار را قطع می کنند، چه اتفاقی برای شش اسیر می افتد. رافا اتفاقی که افتاده می تواند برای سایر زندانیان نیز بیفتد. ما دستورالعمل هایی داریم که زندانیان در صورت خطر یا درگیری نزدیک به مکان های امن تر منتقل می شوند. خطراتی که اسرای اسرائیلی با آن روبرو هستند هر روز بیشتر می شود. اسرا در منطقه درگیری در معرض تیراندازی و شاید آتش خود دشمن قرار دارند. سرنوشت اسیران دشمن در گرو تصمیم کابینه اشغال است و بعید نمی دانیم که پرونده آنها به تونلی تاریک ختم شود.

ابوعبیده گفت: ما می خواهیم بزرگترین کارزار عربی، اسلامی و بین المللی را برای حمایت از ملت فلسطین انجام دهیم. صهیونیست ها باید بفهمند که از کل جهان آزاد منزوی شده اند.

وی افزود: می‌خواهیم بزرگترین حمله سایبری را توسط کارشناسان جنگ الکترونیک علیه دشمن انجام دهیم. از علمای امت می خواهیم که از مرحله نکوهش لفظی عبور کنند. اگر منتظر اخبار تخریب هستید به شما می گوییم مسجد الاقصی خوشحال هستید از علمای امت می خواهیم که وظیفه جهاد با دشمن امت را توضیح دهند. از علمای امت می خواهیم که خطر آنچه را که بر ملت ما و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی آن می گذرد بیان کنند.

ابوعبیده همچنین گفت: آنچه افتخار مقاومت ما در این نبرد است شهادت سرداران مقاومت در برابر سربازانشان است. در پاسخ به نسل کشی علیه ملت ما، هرگونه هدف گیری در سرزمین های اشغالی ما مجاز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.