افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

ارائه آدرس دقیق شرکت ها و شعب با نرم افزار ایرانی

  • کد خبر : 388977
ارائه آدرس دقیق شرکت ها و شعب با نرم افزار ایرانی

با توجه به بازار، امیرمحمد گلکانی مدیر مسئول یکی از شرکت های فناور در مصاحبه ای. وی این شرکت را ارائه دهنده نقشه ها و روترهای هوشمند آنلاین عنوان کرد و گفت: علاوه بر تولید نقشه و روتر، اطلاعات نسبتاً کامل شهری را تهیه کرده ایم که صاحبان مشاغل می توانند محل کسب و کار […]

با توجه به بازار، امیرمحمد گلکانی مدیر مسئول یکی از شرکت های فناور در مصاحبه ای. وی این شرکت را ارائه دهنده نقشه ها و روترهای هوشمند آنلاین عنوان کرد و گفت: علاوه بر تولید نقشه و روتر، اطلاعات نسبتاً کامل شهری را تهیه کرده ایم که صاحبان مشاغل می توانند محل کسب و کار خود را در آن ثبت کنند.

وی با بیان اینکه تقسیمات شهری و اطلاعات شهرها همیشه به روز می شود، ادامه داد: این محصول مشابه نرم افزارهایی مانند نش و بلد است اما کارایی بیشتری در آن دیده شده است.

گلکانی بیان کرد: به عنوان مثال این بانک با همکاری بانک ملت توانست تمامی شعب خود را در این نرم افزار ثبت کند و از طریق این نرم افزار این بانک به مشتریان خود این امکان را داده است که مسیر شعب این بانک را از Find it پیدا کنند. در این نقشه

مدیرعامل این شرکت فناوری ادامه داد: این نرم افزار این قابلیت را برای تمامی شرکت ها و دستگاه ها فراهم کرده است که اطلاعات مسیریابی خود را در آن قرار دهند.

وی از دیگر همکاری های این شرکت با شرکت پست نام برد و توضیح داد: شرکت پست باید از قابلیت های این نرم افزار برای مسیریابی و توزیع بسته های پستی خود استفاده کند.

گلکانی افزود: نرم افزار توسعه یافته در این شرکت با داشتن بانک اطلاعاتی کامل شهری که شامل نقشه ها و اطلاعات تجاری است، این امکان را به افراد می دهد تا علاوه بر یافتن سریع ترین راه برای رسیدن به سرنوشت خود، با فروشگاه های بین راهی ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.