افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

مراسم اربعین به نماد بزرگ همبستگی و همدلی ملت ها تبدیل شده است.

  • کد خبر : 388881
مراسم اربعین به نماد بزرگ همبستگی و همدلی ملت ها تبدیل شده است.

رئیس جمهور در پیامی به «همایش تجلیل از موکب داران و خادمان اربعین 1403» از تمامی دست اندرکاران اجرایی، امنیتی و رسانه ای این همایش بزرگ معنوی به ویژه از زحمات ارزنده و مستمر موکب داران و همچنین زحمات و تلاش های مستمر موکب داران تشکر و قدردانی کرد. استقبال صمیمانه ملت و دولت دوست […]

رئیس جمهور در پیامی به «همایش تجلیل از موکب داران و خادمان اربعین 1403» از تمامی دست اندرکاران اجرایی، امنیتی و رسانه ای این همایش بزرگ معنوی به ویژه از زحمات ارزنده و مستمر موکب داران و همچنین زحمات و تلاش های مستمر موکب داران تشکر و قدردانی کرد. استقبال صمیمانه ملت و دولت دوست عراق در تامین امنیت. وی از نیازها و شرایط مناسب اسکان میلیون ها نفر از یاران حسینی قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان- مسعود بیزیکیان در پیامی به «همایش تجلیل از موکب‌ها و وزرا 1403 اربعین» اظهار داشت: مراسم آیینی و معنوی پیاده روی اربعین به برکت عنایات پروردگار و سالار شهیدان و سیدالشهدا (ع) نماد بزرگ وحدت است. حضور پرشور، عاشقانه و عارفانه دوستداران مکتب آزادی و استبداد، همبستگی و همدلی ملل و مذاهب مختلف شده است و هر ساله صحنه های باشکوه و خاطره انگیزی را در سطح جهانی به تصویر می کشد.

متن این پیام که توسط صحرایی استاندار کرمانشاه قرائت شد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مراسم آیینی و معنوی پیاده روی اربعین به برکت سرور و سالار شهیدان و حضور پرشور، عاشقانه و عارفانه عاشقان، نماد بزرگ وحدت، همبستگی و همدلی اقوام و مذاهب مختلف شده است. . مکتب آزادی و استبداد ستیزی. تصاویری باشکوه و به یاد ماندنی را در سطح جهانی به تصویر می کشد.
بر این باوریم که توفیق حضور و خدمت در این راهیان نور بدون عنایت الهی و پاکی دل و عمل و بدون هر قدمی در هر مقامی در خدمت خیل عظیم ارادتمندان حضرت اباعبدالله علیه السلام ممکن نیست. ). در کتاب عاشقان حسینی ثبت و ضبط شد و در پیشگاه پروردگار مهربان یاری خواهد کرد.
امیدوارم با توکل به ذات الهی و در سایه تلاش های صورت گرفته در این حرکت مردمی شاهد عشق و علاقه روزافزون همه ملت های آزاده جهان به ویژه ملت ایران اسلامی به پروردگار و سرور باشیم. از شهدا و این مراسم را با شور بیشتری جشن بگیرید.
فرصت را مغتنم شمرده و بار دیگر از تمامی دست اندرکاران اجرایی، امنیتی و رسانه ای این همایش بزرگ معنوی به ویژه زحمات ارزنده و مستمر موکب داران عزیز، مردم متدین و مهمان نواز استان های مرزی تشکر و قدردانی می نمایم. کشورمان و همچنین میزبانی صمیمانه ملت و دولت دوست عراق را در تامین امنیت، نیاز و شرایط مناسب اسکان میلیون ها عاشق حسینی اعلام می دارد.
سلامتی و موفقیت روزافزون همه خدمتگزاران این راه نورانی را از خداوند متعال مسالت دارم.
مسعود بزیکیان
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.