افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

فسخ قرارداد بیرانوند قانونی بوده و باید تبرئه شود

  • کد خبر : 388799
فسخ قرارداد بیرانوند قانونی بوده و باید تبرئه شود

آفتاب نیوز: سعید مظفری زاده با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف تیم موهن باغان از دسته دوم لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم حضور در دیدار با تراکتورسازی، گفت: متاسفانه تیم هندی با غیرحرفه ای به اعتبار مسابقات لطمه زد. رفتار و همه شرایط برای جشن بازی آماده است. حریف به […]

آفتاب نیوز:

سعید مظفری زاده با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف تیم موهن باغان از دسته دوم لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم حضور در دیدار با تراکتورسازی، گفت: متاسفانه تیم هندی با غیرحرفه ای به اعتبار مسابقات لطمه زد. رفتار و همه شرایط برای جشن بازی آماده است. حریف به بهانه نبود امنیت در ایران سفر خود به تبریز را لغو کرد. این در حالی است که سایر تیم های خارجی و تمامی عوامل بازی تراکتورسازی و موهن باغان اعم از ناظر و داوری بدون مشکل به ایران سفر کرده و در آرامش و امنیت به کشورهای خود بازگشتند.

وی افزود: همه دیدند و بار دیگر نشان دادند که ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است و با اقداماتی که انجام شده قطعا میزبان شایسته ای در مسابقات بین المللی خواهیم بود.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه در خصوص تصمیمات داور بازی تراکتورسازی – فولاد، پیش بینی می شود با حضور VAR، اشتباهات داوری به حداقل برسد، تصریح کرد: به نظر من سه صحنه مشکوک پنالتی داخل محوطه فولاد بود که اتاق VAR باید داور را برای بررسی صحنه فرا می خواند. در ادامه در یکی از صحنه ها بازیکن حریف خطای سختی روی شجاع خلیل زاده انجام داد که این نیز نیاز به بررسی دارد. وقتی بازی با VAR برگزار می‌شود، تیم‌ها و هواداران انتظار دارند مانند هر جای دیگر دنیا، تصاویر دوربین‌های پوشش‌دهنده مسابقه را ببینند، در غیر این صورت VAR نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند، بلکه شبهه‌هایی را نیز ایجاد می‌کند. .

وی ادامه داد: شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم و در حال پیگیری موضوع هستیم. البته باید آنقدر تمرکز کنیم که دیگر امتیاز رایگان از دست ندهیم.

مظفری زاده در خصوص حکم صادره در پرونده علیرضا بیرانوند گفت: بر اساس نظر کارشناسی وکیل باشگاه و وکیل شخصی بیرانوند، اخراج وی قانونی بوده و باید تبرئه شود. واقعیت این است که این قضیه ابعاد مختلفی دارد و مردان نباید برای تبرئه و رهایی از فشار تلاش کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی برای رسیدن به اهداف خود از فشار رسانه ای استفاده می کنند و جالب اینجاست که حتی برخی از صدا و سیما مانند رسانه ملی هر طور که می خواهند و بر اساس منافع رنگی رفتار می کنند و جانبداری می کنند. آنها تظاهر به عدالت می کنند اما در عمل از کوچکترین فرصت برای پخش زنده برای اعمال فشار بر بیرانوند استفاده می کنند. آیا شما قاضی یا وکیل دادگستری در مورد پرونده پیچیده قرارداد بیرانوند با پرسپولیس اظهار نظر می کنید؟ متاسفم برای صدا و سیما و برخی رسانه ها که اجازه می دهند افراد کم تجربه در مورد مسائل حقوقی نظر کارشناسی بدهند.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من و علیرضا بیرانوند آنقدر باتجربه هستیم که قربانی این حاشیه سازی ها نشویم و از طریق مراجع قانونی پیگیر کارهای مربوط به این پرونده هستیم. ما هرگز بازی رسانه ای آنها را انجام نمی دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.