افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

همکاری پالایشگاه های پارس جنوبی با بیش از 100 شرکت دانش بنیان

  • کد خبر : 388775
همکاری پالایشگاه های پارس جنوبی با بیش از 100 شرکت دانش بنیان

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این خصوص توضیح داد: سازندگان داخلی همواره نشان داده اند که در کنار مجتمع گاز پارس جنوبی هستند و اکنون مدیران این مجموعه به فکر استفاده از توان و ظرفیت شرکت های مستقر هستند. بر دانش شرکت ها و تولیدکنندگان ملی اولویت اول خود […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این خصوص توضیح داد: سازندگان داخلی همواره نشان داده اند که در کنار مجتمع گاز پارس جنوبی هستند و اکنون مدیران این مجموعه به فکر استفاده از توان و ظرفیت شرکت های مستقر هستند. بر دانش شرکت ها و تولیدکنندگان ملی اولویت اول خود هستند.

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی هم اکنون با بیش از 100 شرکت دانش بنیان و 200 شرکت تولیدی در زمینه های بازرگانی، تحقیقاتی و ساخت اولین بار برای تامین قطعات و تجهیزات حیاتی سیزده پالایشگاه همکاری می کند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برخی از این شرکت ها در قالب کنسرسیومی هستند که این مجموعه در زمینه های مختلف با آنها قرارداد دارد و علاوه بر آن با پارک های علمی و فناوری که شامل مجموعه های متعددی است نیز همکاری مستقیم دارد. امیدوارم در نیمه دوم سال جاری با برنامه ریزی منظم بتوانیم این مسیر را به صورت گسترده ادامه دهیم.

باهوش تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت شرکت ها و سازندگان ایرانی برای حمایت از تولید مستمر و پایدار این مجتمع بزرگ گازی کشور و خاورمیانه انجام می شود که نقش بسیار مهمی در انجام تعمیرات مهم داشته است. در سال جاری و موفق به ارتقای کیفیت تعمیرات اساسی در پالایشگاه ها سیزدهم افزایش یافته است.

به گفته وی، بر این اساس و با توجه به اقدامات انجام شده در بخش تجهیزات دوار، دانش فنی توربواکسپندرها و سرد باکس های این مجموعه گسترش یافت که فناوری آن در اختیار 4 تا 5 شرکت از ژاپن قرار گرفت. آمریکا، چین و چندین کشور اروپایی. ، به طور کامل جانمایی شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: اکنون بیش از 95 درصد از قطعات و تجهیزات ضروری و راهبردی تمامی پالایشگاه های مجتمع پارس جنوبی جانمایی شده است و با توجه به همکاری بسیار ارزشمند پیش بینی می کنیم امسال این ظرفیت به 100 درصد برسد. با تولیدکنندگان و شرکت های ملی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.