افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

ورزشگاه آزادی اواخر آذرماه آماده می شود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 388758
ورزشگاه آزادی اواخر آذرماه آماده می شود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، نشست تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع سلامت و ایمنی محیط های ورزشی و ترویج فرهنگ دوستداران جوانان برای حضور همه ریاست کلاس ها و گروه ها را سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، نشست تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع سلامت و ایمنی محیط های ورزشی و ترویج فرهنگ دوستداران جوانان برای حضور همه ریاست کلاس ها و گروه ها را سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بر عهده داشت.

در ادامه نشست های تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع ایمنی و سلامت محیط های ورزشی و ترویج فرهنگ هواداری برای حضور تمامی اقشار و گروه ها، جلسه امروز به اهمیت تکمیل و نوسازی محیط های ورزشی پرداخت. ورزشگاه آزادی با توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی مورد تاکید وزیر ورزش و جوانان در محل دفتر مجموعه ورزشی آزادی تهران و اهمیت آموزش هواداران برگزار شد. باشگاه های لیگ برتر فوتبال مورد توجه قرار گرفتند و دوباره تمرکز کردند.

اسبقیان ادامه داد: بدون شک برای ترویج فرهنگ هواداران موضوع تشکیل کانون هواداران در قالب کاری منسجم و با برنامه ریزی زیر نظر فدراسیون فوتبال و همچنین با رویکرد فدراسیون فوتبال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهمیت باشگاه ها اهمیتی که مقرر شد فدراسیون فوتبال تشکیل ساختار یافته این مراکز را برای حصول نتیجه پیگیری و در این کارگروه معرفی کند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز بر رعایت مسائل اخلاقی و حفظ آرامش در جامعه ورزش تاکید کرد و تصریح کرد: تمامی اعضای مرتبط با ورزش اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران موظف به رعایت این موارد هستند. اینها مسائل اخلاقی و فرهنگی است، بنابراین همه به حریم خصوصی افراد احترام می گذارند. آنها موظف هستند ضمناً هرگونه اظهارات بدون سند قطعاً از سوی مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد و عواقب اظهارات بدون سند و مدرک متوجه هر فردی خواهد بود که مطالب را بیان کرده است.

اسبقیان گفت: پس از پایان جلسه امروز به اتفاق تمامی اعضای حاضر از جمله نماینده وزارت کشور از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی بازدید میدانی انجام دادیم. دنیای مالی در همین راستا اشاره کرده اند که مراحل تکمیل این مرحله در پایان آذرماه انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.