افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

قیمت مانترا به بالاترین حد خود می رسد، آیا رشد پایدار است؟

  • کد خبر : 388711
قیمت مانترا به بالاترین حد خود می رسد، آیا رشد پایدار است؟

توکن OM، توکن لایه 1 بلاک چین بومی مانترا که بر دارایی های دنیای واقعی (RWA) متمرکز شده است، به بالاترین حد خود (ATH) رسیده است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1.42 دلار معامله می شود. این توکن در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد رشد داشته و حجم معاملات آن […]

توکن OM، توکن لایه 1 بلاک چین بومی مانترا که بر دارایی های دنیای واقعی (RWA) متمرکز شده است، به بالاترین حد خود (ATH) رسیده است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1.42 دلار معامله می شود. این توکن در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد رشد داشته و حجم معاملات آن با بیش از 88 درصد افزایش به سطح 41500000 رسیده است.

به گفته اسمارتک نیوز، توکن OM بدون توجه به روند کلی بازار همچنان به رشد خود ادامه می دهد و این در حالی رخ می دهد که بازار در هفته های اخیر سقوط کرده است. قیمت این توکن در 30 روز گذشته بیش از 60 درصد رشد داشته است.

رشد قیمت OM در انتظار رونمایی از Mantra Mainnet در ماه اکتبر

روند صعودی OM مطابق با انتظارات برای رونمایی از شبکه اصلی مانترا چین (مانترا چین) شکل گرفته است. بر اساس داده های منتشر شده، این رویداد در اکتبر اتفاق خواهد افتاد

این امر OM را در برابر افت کلی بازار به دلیل ناآرامی های اخیر در خاورمیانه مقاوم کرده است. در حالی که بسیاری از دارایی ها در هفته گذشته کاهش قیمت دو رقمی را تجربه کردند، قیمت OM به روند صعودی خود ادامه داد.

با این حال، ترسی که بر احساسات معامله گران بازار حاکم است، اعتماد به رشد پایدار قیمت OM را تضعیف کرده است، به ویژه با توجه به اینکه نرخ سرمایه گذاری آن عمدتا منفی بوده است.

نرخ سرمایه مانترا - منبع: Santiment
نرخ سرمایه مانترا – منبع: Santiment

نرخ تامین مالی یک دارایی به پرداخت دوره ای اشاره دارد که تضمین می کند قیمت قرارداد دائمی آن نزدیک به قیمت لحظه ای باقی می ماند. وقتی این نرخ منفی است، نشان می دهد که بسیاری از معامله گران منتظر کاهش قیمت آن دارایی هستند.

هنگامی که این وضعیت در طول افزایش قیمت رخ می دهد، معمولا منجر به یک فشار کوتاه می شود. همانطور که با OM اتفاق افتاد. تنها در روز دوشنبه، انحلال پوزیشن های فروش در OM به 648000 دلار رسید که بالاترین میزان یک روزه از 15 جولای است.

مقدار کل انحلال OM - منبع: Coinglassمقدار کل انحلال OM - منبع: Coinglass
کل مبلغ انحلال OM – منبع: Coinglass

در طی یک فشار کوتاه، فروشندگان موقعیت های فروش مجبور به خرید مجدد موقعیت های خود برای محدود کردن زیان خود می شوند و این فشار خرید باعث می شود که قیمت دارایی حتی با نرخ منفی تامین مالی بیشتر افزایش یابد.

پیش بینی قیمت OM: به سطوح بالاتر بروید

در زمان نگارش این مقاله، قیمت OM به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) است که میانگین قیمت معاملات آن را در 20 روز معاملاتی گذشته اندازه‌گیری می‌کند. این یک سیگنال صعودی است و نشان دهنده تقاضای بالا برای OM است.

اگر قیمت یک دارایی به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه باقی بماند، به این معنی است که خریداران در حال تسلط هستند و روند صعودی ادامه دارد. برخی از معامله گران ممکن است این را به عنوان سیگنالی برای خرید در نظر بگیرند و انتظار افزایش بیشتر قیمت را داشته باشند. اگر خریداران همچنان بر بازار تسلط داشته باشند، قیمت OM ممکن است به بالاترین حد خود برسد.

نمودار قیمت OM - منبع: TradingViewنمودار قیمت OM - منبع: TradingView
نمودار قیمت OM – منبع: TradingView

با این حال، باید توجه داشت که بازار OM بیش از حد گرم شده است. شاخص قدرت نسبی آن (RSI) که شرایط خرید یا فروش بیش از حد یک دارایی را اندازه گیری می کند، در زمان نگارش مقاله در سطح 75.91 قرار دارد، به این معنی که در شرایط فروش بیش از حد است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-07 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.