افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

دیدار فوری نتانیاهو با وزرای کابینه رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 388705
دیدار فوری نتانیاهو با وزرای کابینه رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که نخست وزیر نتانیاهو درخواست ملاقات فوری با برخی از وزرای کابینه خود در دفتر خود کرده است. رسانه های صهیونیستی جزئیاتی در مورد دستور جلسه اضطراری یا آنچه که نتانیاهو را بر آن داشت تا با وزرای کابینه خود تماس بگیرد، ارائه نکردند. این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که نخست وزیر نتانیاهو درخواست ملاقات فوری با برخی از وزرای کابینه خود در دفتر خود کرده است.

رسانه های صهیونیستی جزئیاتی در مورد دستور جلسه اضطراری یا آنچه که نتانیاهو را بر آن داشت تا با وزرای کابینه خود تماس بگیرد، ارائه نکردند.

این نشست همزمان با هفتم اکتبر سالروز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

یک سال از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی می گذرد و با وجود کشته شدن تعداد زیادی از ساکنان نوار غزه و انهدام این دیوار توسط رژیم صهیونیستی، هنوز اهداف تل آویو در غزه محقق نشده است. رسیده و ارتش این رژیم متحمل شکست های پی در پی می شود.

رژیم صهیونیستی به بهانه آنچه «نابودی حماس» (!) نامید، نوار غزه را از هفتم اکتبر مورد حملات وحشیانه قرار داده و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر توقف آتش در این نوار را نادیده گرفته است.

از آغاز جنایات اشغالگران در غزه که اکنون یک سال می گذرد، حدود 42 هزار نفر که بیشتر آنها زن و کودک هستند شهید و بیش از 97 هزار نفر مجروح شده اند. رژيم صهيونيستي جنوب لبنان را نيز در عين حال ديوان بين المللي دادگستري مورد تهاجم قرار داده است زودتر او این رژیم را به نسل کشی در غزه متهم کرده است.

این در حالی است که رزمندگان مقاومت در حال نبرد سخت با اشغالگران هستند و ضربات مهلکی به نظامیان صهیونیست وارد کرده و ارتش اشغالگر را بی حرکت کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.