افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

این تاریخ تعطیلات رسمی است!

  • کد خبر : 388684
این تاریخ تعطیلات رسمی است!

به مناسبت سالروز عملیات «طوفان الاقصی» هفتم مهرماه تعطیل رسمی اعلام شد. به گزارش صبح امروز، دولت یمن هفتم مهرماه را به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی تعطیل رسمی اعلام کرد. کمیته عالی مناسک یمن اعلام کرد که امروز (دوشنبه) در این کشور به عنوان سالگرد طوفان الاقصی و حوادث 7 اکتبر تعطیل رسمی است. […]







به مناسبت سالروز عملیات «طوفان الاقصی» هفتم مهرماه تعطیل رسمی اعلام شد.



به گزارش صبح امروز، دولت یمن هفتم مهرماه را به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی تعطیل رسمی اعلام کرد.

کمیته عالی مناسک یمن اعلام کرد که امروز (دوشنبه) در این کشور به عنوان سالگرد طوفان الاقصی و حوادث 7 اکتبر تعطیل رسمی است.

به گزارش وب سایت شبکه روسیه الیوم، این کمیته اعلام کرد که مراسم و راهپیمایی های بزرگی در صنعا و دیگر مناطق یمن برگزار می شود و این مراسم تا 14 اکتبر که شصت و یکمین سالگرد یمن است ادامه خواهد داشت. انقلاب 14 اکتبر در یمن.

کمیته عالی مناسک یمن همچنین اعلام کرد که به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی از عصر امروز کمپین های گسترده ای در شبکه های اجتماعی راه اندازی می شود.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود از 31 اکتبر 2023 و انجام ده ها عملیات پس از آن، تلاش آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره رژیم صهیونیستی از طریق دریای سرخ و این عملیات را ناکام گذاشته است. حتی از خنثی کردن این تلاش ها نیز فراتر رفته است. پس از حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، صنعا اهداف خود را گسترش داده و اکنون ناوهای آمریکایی و انگلیسی را شامل می شود.

در همین راستا کارشناسان معتقدند عملیات بی سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، قدرت نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن غافل بود و عملاً آن را به هم ریخت. معادلات آن

با وجود اصرار صنعا بر محاصره دریایی رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوز به غزه و هدف قرار دادن ناوهای این رژیم و ناوهای آمریکایی و انگلیسی در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، بر حفظ این رژیم اصرار دارد. ایمنی ناوبری دریایی برای سایر کشتی ها و اظهارات آن مقامات این کشور دلیل بر این قصد هستند.

منبع: ایسنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.