افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

نحوه شهادت سید حسن نصرالله و زمان تشییع پیکر شهید + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 388626
نحوه شهادت سید حسن نصرالله و زمان تشییع پیکر شهید + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قامتی از رهبران حزب الله لبنان در گفت وگویی با … برو وی با خبرگزاری رویترز جزئیات جدیدی از شهادت حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان را فاش کرد و گفت که وی بر اثر استنشاق گازهای سمی موشک های شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قامتی از رهبران حزب الله لبنان در گفت وگویی با … برو وی با خبرگزاری رویترز جزئیات جدیدی از شهادت حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان را فاش کرد و گفت که وی بر اثر استنشاق گازهای سمی موشک های شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

وی ادامه داد: یک کارمند دفاع غیرنظامی با اصرار برای رفتن به محل اسارت نصرالله، وقتی به پیکر شهید نصرالله رسید، نقاب خود را برداشت و به صورت دبیرکل حزب الله لبنان ضربه زد تا او نجات پیدا کند. او اما خودش در کنار نصرالله به شهادت رسید.

قامتی علت تاخیر در تشییع پیکر شهید نصرالله را به دلیل شرایط جنگی و حملات موشکی وحشیانه رژیم صهیونیستی بیان کرد و تاکید کرد که مراسم خاکسپاری دبیرکل حزب الله لبنان در زمان مناسب برگزار شود. در حومه شهر در جنوب بیروت برگزار می شود.

وی ادعای برخی رسانه های دشمن مبنی بر اختلاف رهبران حزب الله را رد کرد و بر همبستگی عناصر و فرماندهان حزب الله لبنان در شرایط کنونی تاکید کرد.

قامتی در خصوص جانشین سید حسن نصرالله نیز اظهار کرد: حزب الله تا انتخاب دبیرکل جدید شورایی اداره می شود. انتخاب دبیرکل جدید فرآیندی زمان بر است.

وی خاطرنشان کرد: مهم این است که فرماندهی مشترک وجود داشته باشد. روش انتخاب دبیرکل جدید حزب الله مستلزم زمان زیاد و شرایط مناسب است. به همین دلیل است که اکنون شورای جنبش را مدیریت می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.