افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

غول ها، میچ هانیگر بر سر قرارداد سه ساله به توافق رسیدند

  • کد خبر : 3886
غول ها، میچ هانیگر بر سر قرارداد سه ساله به توافق رسیدند

هانیگر در سال 2018 یک آل استار بود و در سال 2021 39 ران خانگی برای مارینرز به ثبت رساند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. از آنجایی که شایعات مربوط به پیوند غول‌ها و ستاره‌های بی‌نظیر آرون جاج همچنان به گوش می‌رسد، سانفرانسیسکو روز سه‌شنبه حرکتی واقعی برای تقویت […]



هانیگر در سال 2018 یک آل استار بود و در سال 2021 39 ران خانگی برای مارینرز به ثبت رساند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

از آنجایی که شایعات مربوط به پیوند غول‌ها و ستاره‌های بی‌نظیر آرون جاج همچنان به گوش می‌رسد، سانفرانسیسکو روز سه‌شنبه حرکتی واقعی برای تقویت میدان بیرونی خود انجام داد.

غول‌ها با میچ هانیگر، بازیکن خارجی کهنه‌کار، با قراردادی سه ساله موافقت کردند تیم عصر سه شنبه اعلام کرد. جف پاسان از ESPN بود اولین گزارش اخبار معامله ارزش این قرارداد 43.5 میلیون دلار با بند انصراف پس از فصل 2024 خواهد بود. مطابق ورزشکارانکن روزنتال.

هانیگر، که اواخر این ماه 32 ساله می شود، در فصل گذشته فقط به 57 بازی محدود شده بود، اما زمانی که توانست در ترکیب باقی بماند، مثمر ثمر بوده است. او در سال 2018 به تیم ستارگان لیگ آمریکا راه یافت و در سال 2021 با یک OPS 0.803 به 39 ران دست یافت. او فصل گذشته به طور انحصاری در سمت راست بازی می کرد، اما همچنین در زمین مرکزی و چپ نیز تجربه دارد. هانیگر در هر پنج فصل اخیر خود یک wRC+ 107 یا بهتر ارسال کرده است.

خرید هانیگر توسط سانفرانسیسکو مانع از امضای قرارداد با قاضی نمی شود. هر پاسان، از آنجایی که تیم در تمام خارج از فصل هر دو بازیکن را تعقیب کرده است.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.