افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

طرح خطرناک تل آویو برای تجزیه خاورمیانه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 388554
طرح خطرناک تل آویو برای تجزیه خاورمیانه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین بین المللی: یک سال از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی می گذرد و با وجود کشتار جمعی ساکنان نوار غزه و انهدام این سنگر توسط رژیم صهیونیستی، اهداف همچنان پابرجاست. همیشه آویو این کار در غزه انجام نشده است و ارتش این رژیم متحمل شکست های پی در پی می شود. روزنامه […]

خبرگزاری مهر، گروه بین بین المللی: یک سال از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی می گذرد و با وجود کشتار جمعی ساکنان نوار غزه و انهدام این سنگر توسط رژیم صهیونیستی، اهداف همچنان پابرجاست. همیشه آویو این کار در غزه انجام نشده است و ارتش این رژیم متحمل شکست های پی در پی می شود.

روزنامه القدس العربی در سالگرد عملیات غزه الاقصی نوشت: عملیات حماس و گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه در این روز تاریخ جهان و منطقه را تغییر داد. این عملیات بار دیگر نشان داد که صهیونیست ها تا چه حد در نشر اکاذیب مهارت دارند، زیرا پس از این عملیات، مقامات صهیونیستی به رهبری نتانیاهو دروغ هایی را درباره کشتار غیرنظامیان و حمله به زنان توسط نیروهای فلسطینی منتشر کردند. اقدامات نژادپرستانه و تروریستی رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل کشی ساکنان این منطقه منجر به شکل گیری تمرکز ضد صهیونیستی در افکار عمومی جهان شد. در حال حاضر این رژیم به دنبال گسترش دایره جنگ به منطقه و سوخت رسانی است درب هر کاری می توانید انجام دهید.

طرح خطرناک تل آویو برای تجزیه خاورمیانه

روزنامه رای الیوم در همین راستا با عنوان «عرب ها خوابند… طرح تجزیه کشورهایشان اجرا می شود» نوشت: کسانی که داستان را نخوانده اند، نمی دانند جنایات رژیم صهیونیستی امروز در راستای تحقق نقشه سران این رژیم برای استعمار منطقه و اجرای اندیشه های صهیونیسم جهانی، تجزیه کشورهای عربی و تبدیل آنها به قطعات کوچک علیه «اسرائیل بزرگ» است. کشورهای استعمارگر همواره تلاش کرده اند تا منطقه غرب آسیا را به عنوان منطقه ای جنگ زده و بحران زده حفظ کنند تا بتوانند منابع و ثروت کشورهای خود را غارت کنند. از لیبی تا عراق، عبور از سوریه، سودان و… آنچه امروز در لبنان می گذرد نیز در این معنا گنجانده شده است.

طرح خطرناک تل آویو برای تجزیه خاورمیانه

روزنامه سوریه انقلاب گزارش داد: مهرماه یادآور پایداری رزمندگان و نیروهای مقاومت در منطقه از سوریه تا لبنان و فلسطین است. این ماه یادآور نابودی اسطوره دروغین ارتش شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی است. همیشه آویو او در تلاش است تا چهره مخدوش شده خود و ارتشش در منطقه و نقشه های جدید غرب آسیا را بازگرداند. به همین دلیل وحشی است گری در غزه به اوج خود رسیده و به لبنان و سوریه حمله کرده است. نتانیاهو بازگشت نسخه جدیدی از هیتلر را به ما نشان داد.

طرح خطرناک تل آویو برای تجزیه خاورمیانه

روزنامه سوریه میهن وی در گزارشی نوشت: یک سال پیش هیچ اثری از نام و خاطره فلسطین در عناوین اخبار و گزارش های رسانه ها وجود نداشت و تنها اخباری جزئی از دستگیری فلسطینی ها یا حمله به مسجد الاقصی بود. و موضوع فلسطین ذکر نشده است. به خصوص که جنگ روسیه و اوکراین باعث شده بود تمام توجهات به آن طرف معطوف شود. نتانیاهو فاسد نیز از این فرصت استفاده کرده و از راه های مختلفی مانند عادی سازی روابط با کشورهای عربی و خشکاندن منابع حمایتی جنبش حماس و در نهایت نابودی این جنبش برای نابودی آن استفاده کرده است. مشکل فلسطین وارد عمل شد، اما از پیشروی نیروهای مقاومت و نزدیک شدن طوفان الاقصی خبر نداشت.

طرح خطرناک تل آویو برای تجزیه خاورمیانه

روزنامه المقریب العراقی نوشت: کشورهای استکباری جهان که از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان حمایت می کنند هرگز فکر نمی کردند با چنین مقاومت شدیدی روبرو شوند. مقاومتی که باعث خسارات و خسارات نظامی بی سابقه ای در صفوف دشمن شد. همیشه آویو این امر او را مجبور به طراحی مجدد برنامه های خود برای خروج از رکود فعلی کرده است. پس از ترور رهبر مقاومت، حملات رزمندگان شکل جدیدی به خود گرفت و وارد مرحله تحمیل قواعد جدید درگیری شد. با توجه به شناخت همیشه آویواین حملات از چند جبهه و با سلاح های پیشرفته شدیدتر شده است. تحلیلگران بر این باورند که رژیم صهیونیستی نمی تواند وارد جنگ علیه جبهه های جدید شود، به ویژه که عملیات تهاجمی حزب الله در روزهای اخیر افزایش یافته و حملات مقاومت در نوار غزه ادامه دارد.

طرح خطرناک تل آویو برای تجزیه خاورمیانه

روزنامه یمن المسیره نوشت: امروز اسلام با چالشی بی سابقه مواجه است. ماجرای غم انگیز حوادث پس از رحلت پیامبر تا شهادت امام هدی تا امروز که شاهد اتخاذ سیاست های مشکوک و اجرای انواع ظلم ها خارج از چارچوب اسلام و تعالیم الهی هستیم ادامه دارد. متأسفانه امروزه مسلمانان خود را در ضعیف ترین موقعیت خود می بینند. منطق منافقین این است که ما توانایی مقابله با نتانیاهو و سربازانش را نداریم، اما کسانی که به خدا و پیامبرش ایمان دارند، فقط از دین اسلام محافظت می کنند و آن را در میدان به اثبات رسانده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.