افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

ناوشکن تفتان به نیروی دریایی ارتش ملحق شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 388544
ناوشکن تفتان به نیروی دریایی ارتش ملحق شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش امروز (دوشنبه 25 مهرماه) در بیست و سومین جلسه تئوری هیأت آموزش جنگ شهید صیاد شیرازی که با حضور در محل برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوانوردی شهید ستاری کردستان: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند […]

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش امروز (دوشنبه 25 مهرماه) در بیست و سومین جلسه تئوری هیأت آموزش جنگ شهید صیاد شیرازی که با حضور در محل برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوانوردی شهید ستاری کردستان: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی در نیروی دریایی داشتیم که این دستاوردها در ساخت انواع زیردریایی در کلاس‌ها و تیم‌های مختلف بود. . ناوشکن، موشک انداز، ناوهای پشتیبانی سنگین و سبک، ناوها، انواع هلیکوپترهای سطحی، هواپیما، سامانه های موشکی سطح دریا و سایر تاسیسات. وزوز و شامل یک موشک است.

دریادار سیاری تاکید کرد: اسامی ناوشکن های نیروی دریایی ارتش به افتخار قله های معروف ایران، ناوهای موشک انداز در شاهنامه و ناوهای پشتیبانی در جزایر ایرانی انتخاب شدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نام اولین ناوشکن نیروی دریایی ارتش را جماران گذاشتیم، گفت: بعد از جماران، دماوند، سهند و دانا و در آینده ناوشکن را تولید کردیم. تفتان او نیز به نیروی دریایی می پیوندد.

دریادار سیاری با بیان اینکه امروز ظرفیت بالایی در نیروی دریایی ارتش وجود دارد، تاکید کرد: در ساخت ناوشکن مشکلی نداریم و می توانیم آنها را بسازیم زیرا نیروهای ما بسیار توانمند و خلاق هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.