افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

آیا مستند HBO لن ساسمن را با نام ساتوشی ناکاموتو معرفی خواهد کرد؟

  • کد خبر : 388539
آیا مستند HBO لن ساسمن را با نام ساتوشی ناکاموتو معرفی خواهد کرد؟

مستند جدید HBO در مورد خالق بیت کوین این گمانه زنی ها را تقویت کرده است که لن ساسامان ممکن است ساتوشی ناکاموتو باشد. در آستانه اکران این مستند، دنیای کریپتو شاهد عرضه میم کوین هایی با این مضمون بود، از جمله میم کوین جدیدی به نام Sassman (SASS) که با الهام از لن ساسمن […]

مستند جدید HBO در مورد خالق بیت کوین این گمانه زنی ها را تقویت کرده است که لن ساسامان ممکن است ساتوشی ناکاموتو باشد. در آستانه اکران این مستند، دنیای کریپتو شاهد عرضه میم کوین هایی با این مضمون بود، از جمله میم کوین جدیدی به نام Sassman (SASS) که با الهام از لن ساسمن معرفی شد.

به گفته Blockchain Homeland، لن ساسمن در جامعه کریپتوها فعال بوده است و اکنون برخی در بازار پیش بینی پلی مارکت او را به عنوان خالق ناشناخته بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو معرفی کرده اند. اکنون با راه اندازی ممکوین های جدید، او دوباره مورد توجه جامعه کریپتو قرار گرفته است. این موضوع در کنار مستند HBO مورد توجه فعالان حوزه ارزهای دیجیتال و حریم خصوصی قرار گرفته است.

آیا لن ساسمن همان ساتوشی ناکاموتو است؟

در جامعه کریپتو هیجان زیادی پیرامون یک مستند جدید HBO درباره خالق بیت کوین وجود دارد. همچنین برخی افراد از طریق این داستان با ساخت توکن های جدید موفق به کسب درآمد شده اند.

Memecoin هایی که هفته گذشته در شبکه ها به لن ساسمن اختصاص یافت سولانا، اتریوم و بیت کوین راه اندازی شده اند. توکن‌های LEN که بر روی پلتفرم سولانا و اتریوم منتشر شدند، هفته گذشته به ارزش بازار چند میلیون دلاری رسیدند و سپس بخشی از این سود را از دست دادند. توکن دیگری به نام LEN که چهار ماه پیش در شبکه Solana منتشر شد، هفته گذشته شاهد افزایش قیمت بود و تا روز دوشنبه به ارزش بازار بیش از 1.6 میلیون دلار رسید.

برخی حتی متوجه گربه ساسمن به نام ساشا شدند و در اطراف او سکه های میم ایجاد کردند. دیگران ادعا می کنند که اولین گربه ساسمن ODIN نام داشت، همانطور که مردیت ال پترسون، همسر ساسمن در وبلاگ خود اشاره می کند.

توکن های ساشا در شبکه های اتریوم و سولانا در هفته گذشته به ارزش بازار بیش از 5 میلیون دلار رسیدند. کاربران کریپتو پیام هایی را برای پترسون در پلتفرم اجتماعی X ارسال کردند و در مورد این memecoin ها سوال کردند و پترسون با به اشتراک گذاشتن آدرس کیف پول دیجیتال خود برای دریافت این memecoin ها به عنوان پشتیبانی پاسخ داد.

ممکوین ها اغلب به عنوان بخشی از فرهنگ اینترنتی ایجاد می شوند و از یک میم الهام گرفته می شوند. آنها از قدرت جامعه استفاده می کنند. جایی که علاقه مشترک به میم یا جوک می تواند پایه ای قوی برای افزایش ارزش توکن ایجاد کند.

هر کسی می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای ناچیز یک قرارداد هوشمند بسازد و توکن‌های جدیدی را در شبکه‌هایی مانند BSC (یا سایر بلاک چین‌ها) صادر کند. با صرافی‌های غیرمتمرکز، این توکن‌ها را می‌توان بلافاصله پس از انتشار، با پشتوانه نقدینگی صادر کرد و در مدت زمان کوتاهی معامله کرد.

برخی بر این باورند که تجارت با سکه های میم ساسمن یا گربه های او می تواند یک فرصت ارزان و راحت در بازار باشد. یکی از کاربران پلتفرم X با نام کاربری Ariesyuanga گفت:

اگر HBO در مستند خود اعلام می کرد که لن ساسمن ساتوشی است، همه در حوزه رمزنگاری و رسانه های اصلی شروع به صحبت در مورد او می کردند.

کاربر دیگری ادعا کرد که اگر این اتفاق بیفتد، توکن الهام گرفته از گربه Sussman رشد انفجاری را تجربه خواهد کرد.

مستند HBO با عنوان «پول الکتریکی: رمز و راز بیت کوین» قرار است در تاریخ 8 اکتبر (سه شنبه 17 اکتبر) پخش شود. در حال حاضر در مورد فردی که در این مستند با نام ساتوشی معرفی خواهد شد، ساسمن با احتمال 35 درصد در بالای جدول پلی مارکت قرار دارد و هال فینی و آدام بک نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. این پیش بینی ها قرار دارند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-07 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.