افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

تولید انرژی های تجدیدپذیر، راه حلی برای مناقشه

  • کد خبر : 388432
تولید انرژی های تجدیدپذیر، راه حلی برای مناقشه

عبدالوحید فیاضی; نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس، احداث نیروگاه های کوچک و توسعه انرژی های تجدیدپذیر را دو راه حل عدم تعادل انرژی خواند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، عبدالوحید فیاضی گفت: یکی از مشکلات مهم کشور عدم تعادل انرژی است. البته دلایل متعددی در اطراف […]

عبدالوحید فیاضی;

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس، احداث نیروگاه های کوچک و توسعه انرژی های تجدیدپذیر را دو راه حل عدم تعادل انرژی خواند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، عبدالوحید فیاضی گفت: یکی از مشکلات مهم کشور عدم تعادل انرژی است. البته دلایل متعددی در اطراف این مشکل وجود دارد، به عنوان مثال گاهی اوقات سرمایه گذاری های انجام شده در این منطقه ناهماهنگ است، به این معنی که محل ساخت سد از اصول معقولی پیروی نمی کند، بنابراین در جایی که وجود داشته است، سد ساخته شده است نیازی نیست و برعکس در جایی که نیاز به سدسازی داشتیم این اتفاق نیفتاد و این نوع اتفاقات رخ داده و باعث شده امروز در تامین برق دچار مشکل شویم.

وی افزود: کمبود برق و گاز در سال های اخیر باعث خاموشی منازل و یا صنایع بزرگ و کوچک شده که در هر دو صورت به اقتصاد و جامعه آسیب می رساند و اشتغال زایی، صادرات و سرمایه گذاری را تحت الشعاع قرار می دهد.

نماینده مردم نور و محمود آباد کمبود سرمایه گذار و بروکراسی اداری را دو عامل اصلی نارضایتی دانست و اظهار داشت: احداث نیروگاه های کوچک و توسعه انرژی های تجدیدپذیر به مرور زمان می تواند این مشکل را حل کند اما مدیریت ضعیف کاملاً است. در این مشکل مشهود است. باید برنامه و فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف ارائه شود، همچنین استانداردسازی وسایل سرمایشی و گرمایشی موضوع بسیار مهمی است که می تواند مصرف را بهینه کرده و از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری کند، بنابراین باید به سمت تولید استاندارد حرکت کرد. دستگاه ها .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.