افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

بورس ها خط مقدم بازار سرمایه هستند

  • کد خبر : 388420
بورس ها خط مقدم بازار سرمایه هستند

به گزارش بازار، در این مراسم حجت الله سعیدی رئیس سازمان بورس زنگ هفته سرمایه گذاران جهان را به صدا درآورد. سعیدی با تبریک آغاز هفته جهانی سرمایه‌گذار گفت: موضوع امسال IOSCO برای هفته سرمایه‌گذار موضوعی با معناست. در شعار «سرمایه گذار آگاه قبل از سرمایه گذاری، آن را مستقل بررسی می کند» در بازار […]

به گزارش بازار، در این مراسم حجت الله سعیدی رئیس سازمان بورس زنگ هفته سرمایه گذاران جهان را به صدا درآورد.

سعیدی با تبریک آغاز هفته جهانی سرمایه‌گذار گفت: موضوع امسال IOSCO برای هفته سرمایه‌گذار موضوعی با معناست. در شعار «سرمایه گذار آگاه قبل از سرمایه گذاری، آن را مستقل بررسی می کند» در بازار سرمایه 3 کلمه هوشمندی، تحلیل و استقلال لحاظ شده است.

وی افزود: ما در زبان انگلیسی کلماتی داریم که در زبان فارسی از آنها به عنوان smart و smart یاد می کنیم. در ادبیات مالی، اصل مهم این است که سرمایه گذار باید باهوش باشد، یعنی بر اساس تفاسیر زبانی، عوامل محیطی و انسانی را نیز در انتخاب سرمایه خود در نظر بگیرد.

سعیدی با اشاره به نقش عواملی مانند تحلیل، تحقیق و استقلال در سرمایه گذاری گفت: استقلال در تحلیل باید در سرمایه گذاری ها لحاظ شود تا هم سرمایه گذاران و هم بازار سود ببرند.

وی بیان کرد: تاثیر عوامل محیطی بر بورس یکی از جوهره های فضای سرمایه گذاری است، اما مهم این است که سرمایه گذار با آرامش و هوشمندی شرایط را تحلیل کرده و به صورت مستقل بررسی کند و به کار خود در بازار ادامه دهد.

سعیدی با اشاره به اینکه بورس ها خط مقدم بازار سرمایه هستند، از زحمات مدیریت ارکان تقدیر و برای فعالان بازار آرزوی موفقیت کرد.

محمود گودرزی مدیر کل بورس اوراق بهادار تهران نیز در این مراسم با اشاره به تاریخچه بزرگداشت هفته سرمایه گذار در بورس های جهان به مدت 8 سال در هفته اول مهرماه به ابتکار IOSCO)، فدراسیون نهادهای نظارتی، رویداد بزرگداشت هفته سهامداران با هدف آموزش و اطلاع رسانی به سرمایه گذاران برگزار شد.

World_Investor_Week کمپین یک هفته ای به رهبری آیسکو است که از 16 تا 22 اکتبر با حضور 118 کشور و 13 سازمان جهانی و منطقه ای با هدف آموزش و حمایت از سرمایه گذاران و ارتقای سواد مالی آنها برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.