افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

منچستر به تاناخ فرصت دوباره داد

  • کد خبر : 388277
منچستر به تاناخ فرصت دوباره داد

کد خبر: ۴۷۹۰۷۷ // 16 به اضافه 1403 // ۱۰:۰۷:۳۹ سرمربی هلندی شیاطین سرخ با دو تساوی اخیر تیمش توانسته فعلا جایگاه خود را در این تیم حفظ کند. به گزارش فرتاک نیوز، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در هفتمین دوره لیگ برتر انگلیس در خانه استون ویلا به تساوی بدون گل رضایت داد. […]

کد خبر:
۴۷۹۰۷۷

//

16 به اضافه 1403
//

۱۰:۰۷:۳۹


سرمربی هلندی شیاطین سرخ با دو تساوی اخیر تیمش توانسته فعلا جایگاه خود را در این تیم حفظ کند.




به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در هفتمین دوره لیگ برتر انگلیس در خانه استون ویلا به تساوی بدون گل رضایت داد. پیش از این رسانه های انگلیسی اعلام کرده بودند که این دیدار آخرین فرصتی است که مربیان به آنها داده اند. باشگاه منچستریونایتد برای اریک تنهاچ تا جایگاه خود را در این تیم حفظ کند. حالا اما رسانه های نزدیک به باشگاه منچستریونایتد از ادامه کار این مربی هلندی در این تیم خبر می دهند و مدیران این باشگاه لیگ برتری فعلا تصمیمی برای قطع همکاری با این مربی هلندی ندارند.

پیش از این شبکه تلویزیونی “Sport Italia” گزارش داده بود که سیمونه اینزاگی، سرمربی موفق اینتر، پیشنهاد جانشینی اریک تنهاچ در منچستریونایتد را رد کرده است. این را دیوید اورنشتاین، گزارشگر مشهور انگلیسی مجله “اتلتیک” اعلام کرد. اینزاگی هیچ پیشنهادی از منچستریونایتد دریافت نکرده است و سرمربی ایتالیایی اینتر از اطلاعات منتشر شده در این زمینه متعجب است. به گزارش این خبرنگار انگلیسی؛ اینزاگی انگلیسی را روان صحبت نمی کند. این بدان معناست که او حاضر نیست هدایت یک تیم لیگ برتر انگلیس از جمله منچستریونایتد را بپذیرد.

منچستریونایتد پیش از دیدار مقابل استون ویلا، پنجشنبه شب در هفته دوم مرحله لیگ اروپا با گل هری مگوایر در دقیقه 1+90، در خانه پورتو از شکست فرار کرد و به تساوی 3-3 دست یافت. آنها پیش از آن در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر صفر مقابل تاتنهام شکست خوردند، در کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت دادند و در اولین بازی خود در لیگ اروپا در اولدترافورد توسط توئنته هلند با نتیجه تساوی متوقف شدند. 1-1 بود.

منچستریونایتد در حال حاضر با 8 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.



آیا این خبر برای شما مفید بود؟



کد خبر:
۴۷۹۰۷۷

//

16 به اضافه 1403
//

۱۰:۰۷:۳۹


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.