افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

معاملات ارزهای دیجیتال از مالیات معاف شدند

  • کد خبر : 388274
معاملات ارزهای دیجیتال از مالیات معاف شدند

سازمان مالیات فدرال امارات متحده عربی (FTA) اصلاحیه جدیدی را در قوانین مالیات بر ارزش افزوده این کشور در 2 اکتبر منتشر کرد. بر اساس قوانین جدید، تراکنش های ارز دیجیتال اکنون پس از کسر مالیات هستند. متاسفم خواهد بود بسیاری بر این باورند که این تصمیم برای تبدیل امارات به قطب دنیای رمزارز صورت […]

سازمان مالیات فدرال امارات متحده عربی (FTA) اصلاحیه جدیدی را در قوانین مالیات بر ارزش افزوده این کشور در 2 اکتبر منتشر کرد. بر اساس قوانین جدید، تراکنش های ارز دیجیتال اکنون پس از کسر مالیات هستند. متاسفم خواهد بود بسیاری بر این باورند که این تصمیم برای تبدیل امارات به قطب دنیای رمزارز صورت می گیرد

به گزارش اسمارتک نیوز و به گفته شرکت مشاوره کسب و کار PwC، قوانین جدید شامل معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای خدمات اضافی از جمله مدیریت صندوق های سرمایه گذاری و تبدیل دارایی های مجازی به یکدیگر است. به گفته این شرکت، این معافیت عطف به ماسبق می باشد آغاز ژانویه 2018 اعمال خواهد شد.

بازپرداخت مالیات های جمع آوری شده از شرکت های رمزنگاری

طبق گفته PwC، در امارات متحده عربی، دارایی های مجازی به عنوان “معادل ارزشی که می تواند به صورت دیجیتالی مبادله یا تبدیل شود و برای مقاصد سرمایه گذاری استفاده شود» تعریف شده است. با این حال، این تعریف شامل ارزهای فیات یا اوراق بهادار مالی نمی شود.

به دنبال این تغییر در قانون، کسب و کارهایی که با دارایی های مجازی سروکار دارند، باید ارزیابی کنند که این معافیت ها چگونه بر وضعیت مالیات بر ارزش افزوده گذشته آنها تأثیر می گذارد و بر بازیابی مالیات پرداخت شده تمرکز کنند. بازیابی مالیات بر ارزش افزوده ورودی به کسب‌وکارهای متمرکز بر رمزارز ثبت‌شده در امارات متحده عربی اجازه می‌دهد مالیات پرداخت‌شده بر تراکنش‌های واجد شرایط را بازیابی کنند.

PwC می‌گوید برای دریافت بازپرداخت مالیات از شرکت‌های رمزنگاری، ممکن است این مشاغل نیاز به فروش داوطلبانه دارایی‌های مجازی خود داشته باشند. فاش کردن.

امارات متحده عربی بر قوانین ارز دیجیتال تمرکز دارد

جدا از اصلاح قوانین مالیاتی، امارات در حال به روز رسانی قوانین خود در مورد دارایی های مجازی است. در 9 سپتامبر، سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) و سازمان اوراق بهادار و کالا (SCA) توافق کردند که به طور مشترک بر ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی یا به اصطلاح VASP نظارت کنند.

پس از این قرارداد، VASP ها در دبی می توانند از سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی مجوز بگیرند و با ثبت نام خودکار در SCA به شهروندان اماراتی خدمات ارائه دهند.

در همین حال، سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی نیز قوانین مربوط به بازاریابی شرکت های رمزنگاری را تشدید کرده است. از تاریخ 26 سپتامبر، شرکت‌هایی که دارایی‌های دیجیتال را تبلیغ می‌کنند باید این کار را با یک سلب مسئولیت که در تبلیغات خود بیان می‌کند انجام دهند:

ارزش دارایی های مجازی ممکن است به طور کامل یا جزئی از بین برود و در معرض نوسانات شدید قرار گیرد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-07 10:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.