افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

درود می فرستیم به ایران که انتقام سرداران مقاومت را گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 388102
درود می فرستیم به ایران که انتقام سرداران مقاومت را گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «خلیل الهیه» معاون رئیس جمهور حرکت استقامت حماس اسلامی فلسطین به مناسبت سالگرد عملیات حمله به الاقصی در غزه سخنرانی کرد. معاون رئیس جمهور حرکت استقامت فلسطین اسلامی حماس در غزه گفت: عملیات طوفان الاقصی توهم برتری دشمن را از بین برد. یک سال از آغاز طوفان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «خلیل الهیه» معاون رئیس جمهور حرکت استقامت حماس اسلامی فلسطین به مناسبت سالگرد عملیات حمله به الاقصی در غزه سخنرانی کرد.

معاون رئیس جمهور حرکت استقامت فلسطین اسلامی حماس در غزه گفت: عملیات طوفان الاقصی توهم برتری دشمن را از بین برد. یک سال از آغاز طوفان الاقصی و ملت ما می گذرد استقامتخون و ثبات قدم او داستان تازه ای می نویسد.

الهیه اضافه شده: گردان ها قسام و دیگر گروه های فلسطینی توانستند شجاعت خود را به نمایش بگذارند. من به مردم ما می گویم، در حالی که آنها زیر بمباران هستند و تخریب محکم بودی نسبت خودکار به استقامت و تو صبر نشان دادی

وی ادامه داد: امروز مسئله فلسطین اولین سوال در جهان است. امروز شاهد یک عملیات قهرمانانه هستیم یک چاه هفت ما در راه آزادسازی و نابودی مهاجمان بودیم. ما از شهید اسماعیل هستیم. هانیه و معاون او شهید صالح است. العاروری به یاد داریم که خون او با خون ملت ما آمیخته است.

الهیه هموطنان ما در کرانه باختری با افزایش مقاومت در برابر عملیات یافا آخرین مورد نخواهد بود.

وی ادامه داد: به همه می گویم تا زمانی که ملت ما تمام حقوق خود را نگیرد امنیت و آرامش در منطقه وجود نخواهد داشت. ملت ما به جهاد و استقامت تا اخراج اشغالگران از سرزمین خود و آزادی کامل آنها ادامه خواهد داشت.

الهیه وی افزود: به جبهه های پشتیبانی در لبنان، یمن و عراق درود می فرستیم. ما به برادرانمان در استقامت ما به اسلام گرایان لبنان که از روز اول برای حمایت از غزه وارد نبرد شدند، درود می فرستیم.

وی ادامه داد: ما به برادرانمان در جمهوری اسلامی ایران انتقام خون فرماندهان را می گیریم. استقامت ما به Standand درود می فرستیم. فرماندهانی که صحنه جدیدی را بازسازی کردند.

الهیه وی گفت: ما آمادگی کامل برای توافقی داریم که تجاوز را متوقف کند، محاصره و تبادل را پایان دهد. اوه واقعا ما نشان داده و تاکید کرده ایم که این اتفاق می تواند رخ دهد. نتانیاهو و کابینه فاشیستش وقت را تلف کردند و هر لحظه سنگ پرتاب کردند.

و افزود: چه دیروز ما آن را رد کرده ایم، امروز آن را نمی پذیریم و اشغالگران با آن چه کرده اند. تاکید آنها نتوانسته اند و با گفتگو پیروز نخواهند شد.

الهیه وی ادامه داد: ما به جامعه جهانی می گوییم سکوت کافی است. زیرا سکوت شما به معنای ادامه تجاوز علیه ملت ما و ملت لبنان است.

گفت: دنیا بداند که اسرائیل مرکز شیطان است. تخریب در منطقه و مرکز بی ثباتی وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.