افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

چگونه خواب صبحگاهی را به یک ضربه فنی تبدیل کنیم؟

  • کد خبر : 388092
چگونه خواب صبحگاهی را به یک ضربه فنی تبدیل کنیم؟

آفتاب نیوز: با وجود همه فیلم ها، سریال ها، مهمانی ها و تا دیر وقت بیدار ماندن، سعی کنید کم کم به زود خوابیدن عادت کنید. خانواده تان هم مثل شما کم کم به زود خوابیدن عادت می کنند، چون دلشان برای حرف زدن مثل شما تنگ خواهد شد! با شکم پر نخوابید! غرق نشوید […]

آفتاب نیوز:

با وجود همه فیلم ها، سریال ها، مهمانی ها و تا دیر وقت بیدار ماندن، سعی کنید کم کم به زود خوابیدن عادت کنید. خانواده تان هم مثل شما کم کم به زود خوابیدن عادت می کنند، چون دلشان برای حرف زدن مثل شما تنگ خواهد شد!

با شکم پر نخوابید!

غرق نشوید یا شب ها کمتر غذا بخورید یا اگر می خواهید شام خوبی داشته باشید 2 ساعت قبل از خواب غذا بخورید تا بدن شما در هضم غذا دخالت نکند.

یک جهش یک ساله!

برای زمان هایی که زود از خواب بیدار می شوید برنامه ای مناسب تهیه کنید. اینجوری به خودت انگیزه میدی مثلاً از ساعت 5 تا 7 صبح یک سال را به حفظ قرآن، زبان، بررسی اخبار روز و … اختصاص دهید. جهش رو به جلو را اینگونه می بینید.

خودت بگیر!

شاد باش در آخر کار مهمی انجام داده ای، آن وقت است که همه خوابند و تو می خواهی یک دقیقه دیگر بخوابی و با خودت می گویی: حالشان چطور است…! پس ابتدا به خودتان جایزه بدهید. به عنوان مثال، برای افراد معده، این خوراکی می تواند یک شیرینی باشد، و برای افرادی که تمایل به دیدن یک فیلم، نمایش، مستند یا فیلم دارند – صبح زود!

چوب بالای سر!

برای اکثر مردم کار بدون تعهد بسیار دشوار است. پس خودتان را محدود کنید. برای مثال، قرارهای کاری مهم خود را صبح زود برنامه ریزی کنید یا تکالیف خود را انجام دهید و درس های معقول خود را بخوانید. اینطوری نمیتونی از پسش بر بیای! در عین حال بهتر یاد می گیرید. حالا اگه صبح یه مسابقه تو تلویزیون باشه همه با سردرد از خواب بیدار میشن!

فوراً از رختخواب بلند شوید!

اگر برنامه و جایزه و … به کارتان نیامد و در رویا از این حرف ها سست تر بودید; شما را خواب آلود می کند. اول اینکه به رختخواب برنگردید و با حسرت به بالش و پتوی خود نگاه نکنید. زود برو سر و صورتت آب بریز و چای بنوش. سپس سریع آماده شوید و پیاده به محل کار، مدرسه یا دانشگاه بروید. حتی به خود فرصت اندیشیدن نده!

به آرامی به آرامی

هیچ کس یک شبه بیدار نمی شود. از کوچک شروع کنید. هر روز یک ربع قبل از …

بعد از ساعت ها بیدار شوید

بدترین کار این است که ساعت را چندین بار تنظیم کنید. این کار علاوه بر آزار و اذیت روانی نسبت به سایر اعضای خانواده، شما را برای زنگ بعدی شاد می کند و اصلا بیدار نمی شوید! پس برای مدتی از ابتدا کوک کنید تا مجبور شوید بیدار شوید.

ساعت زنگ دار لالایی نیست!

هر چه ساعت زنگ دار شما دلخراش تر باشد، بهتر است! یک زنگ نرم و ملایم برای شما لالایی است. بهتر است ساعت را نزدیک خود نگذارید. آن را در جایی دور و سخت رها کن تا باید به دنبالش بگردی و بلند شوی. او حتی به کسی اجازه می دهد از او مراقبت کند تا صبح نتوانید او را پیدا کنید.

همسفر صبح!

کار سخت در گروه بهتر است. اگر بتوانید خانواده خود را صبح زود با خود بیاورید، لطف بزرگی به خود کرده اید. در غیر این صورت، یک همراه، مانند یک دوست، برای قرار ملاقات و بیدار شدن در صبح پیدا کنید.

بیدار ماندن سخت تر از بیدار شدن است!

بیدار شدن یک پروژه است و بیدار ماندن یک پروژه دیگر! آیا افرادی هستند که دو ساعت را در رختخواب می گذرانند تا تصمیم بگیرند که بخوابند یا نه؟! به خودت دروغ نگو سریع برخیز تا با این وسوسه های شیطانی روبرو نشوی، فقط در یک ربع و ده دقیقه بیدارم کن و…

بیدار بمان!

اگر هیچ کدام از اینها ظاهر نشد، مشکلی نیست. فقط بیدار باش در رختخواب بمانید، اما بیدار بمانید. حداقل زمان بین معاملات آتی کم کم به بیدار ماندن عادت می کنی و شروع به برداشتن گام های بعدی می کنی، مثل بلند شدن از رختخواب و برنامه ریزی برای این زمان طلایی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.