افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

گلسیانی بار دیگر دست مربی خارجی را گرفت!

  • کد خبر : 388067
گلسیانی بار دیگر دست مربی خارجی را گرفت!

آفتاب نیوز: پرسپولیس مقابل چادرملو سه بار به تیر افقی و عمودی برخورد کرد. در صورتی که ضربه فرشاد فرجی به تیر افقی دروازه برخورد می کرد و هیچکس حمله و موقعیت را دنبال نمی کرد، پرسپولیس در صحنه آخر به گل رسید. شاید اگر پرسپولیس در حمله اصل حمایت را رعایت می کرد در […]

آفتاب نیوز:

پرسپولیس مقابل چادرملو سه بار به تیر افقی و عمودی برخورد کرد. در صورتی که ضربه فرشاد فرجی به تیر افقی دروازه برخورد می کرد و هیچکس حمله و موقعیت را دنبال نمی کرد، پرسپولیس در صحنه آخر به گل رسید.

شاید اگر پرسپولیس در حمله اصل حمایت را رعایت می کرد در ابتدای نیمه دوم گل اول را می زد. اتفاقی که بعد از ضربه میلاد محمدی موفق بود و پرسپولیس به گل رسید.

پیش از این ضربه لوکاس ژوائو به دروازه برخورد کرد و پرسپولیس در ریباند نتوانست دروازه را باز کند. جالب اینکه این گل 3 امتیازی توسط بازیکنی به ثمر رسید که گل های 3 امتیازی و قهرمانی فصل قبل را به ثمر رساند.

گلسیانی که در اولین دربی خود مقابل استقلال دبل کرد، عنوان گلزن ترین مدافع از اولین فصل حضورش در پرسپولیس را به خود اختصاص داد. در فصل دوم که حسین کنعانی به پرسپولیس بازگشت، مدافع دوم تیم ایران شد.

شاید اگر مرتضی پورعلیگنجی فصل گذشته مقابل قطر رباطش را پاره نمی کرد، گرجی اصلا فرصت بازی پیدا نمی کرد. نه یحیی و نه عثمر اعتقادی به بازی با سه مدافع نداشتند و این شانس گلیسیان بود که پرسپولیس یک مدافع ملی پوش را از دست بدهد تا بتواند به تیم برگردد و به یورو 2024 برود!

گیورگی همان بازیکن سرنوشت ساز فصل قبل از بازگشت به ترکیب شد و دیدیم که هفته گذشته مقابل مس رفسنجان در دقیقه 89 گل قهرمانی پرسپولیس و دو قهرمانی در جام حذفی را به ثمر رساند. که در هر دو نقش قهرمان را بازی کرد!

و حالا در فصل سوم با پوشیدن پیراهن شماره 30 پرسپولیس مقابل چادر ملو در هفته هفتم لیگ بیست و چهارم که پرسپولیس برای صعود به صدر جدول به سه امتیاز نیاز داشت باز هم قهرمان ظاهر شد و گلزنی کرد. گل پیروزی برای تیمش باز هم در دقایق پایانی بازی و این بار نه با ضربه سر که با ریباند و در آغوش گرفتن!

حالا گئورگی بار دیگر ناجی پرسپولیس است. ستاره ای که در دفاع روز خوبی نداشت اما با این گل همه را ناک اوت کرد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.