افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

گل محمدی: طبیعی است که از نتیجه راضی است – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 387819
گل محمدی: طبیعی است که از نتیجه راضی است – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: طبیعی است که از نتیجه بازی راضی هستیم. مقابل یک تیم خوب و با کیفیت به پیروزی مهمی دست یافتیم. قطعا از نتیجه ای که گرفتیم خوشحالیم و سعی می کنیم به بازی های بعدی فکر […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: طبیعی است که از نتیجه بازی راضی هستیم. مقابل یک تیم خوب و با کیفیت به پیروزی مهمی دست یافتیم. قطعا از نتیجه ای که گرفتیم خوشحالیم و سعی می کنیم به بازی های بعدی فکر کنیم. ما نمی توانیم با سه امتیاز خوشحال باشیم و نه بیشتر.

و افزود: از هواداران خوب تراکتور به خاطر ایجاد جو خوب تشکر می کنم. من سه امتیاز را به هوادارانمان می دهم که قطعاً انتظار نتیجه خوبی از تیم ما داشتند. این کمترین کاری بود که می توانستیم برای آنها انجام دهیم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. فکر می کنم از نظر فنی در نیمه اول تیم بهتری بودیم و گردش توپ بهتری داشتیم، گلی که زدیم شگفتی ساز بود. ما مقدار مشخصی از فضایی را که او به دنبالش بود به دست آوردیم. به هر حال تمرکزمان را حفظ کردیم و توانستیم گل بزنیم و مساوی به رختکن برسیم.

مربی تیم فوتبال خوزستان همچنین عنوان کرد: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و گل زدیم. خیلی خوب توانستیم از دروازه خود محافظت کنیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در نهایت فکر می کنم بازی خوبی برای ما بود.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره آنالیز و شناخت خوب خود از تراکتور گفت: نکته خوبی را مطرح کردید. فکر می کنم تحلیل خوبی داشتیم و درک خوبی داشتیم. با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف حریف بازیکنان خوبی داشتیم. بچه ها از ابتدای هفته تمرین خیلی تمرکز داشتند و من احساس کردم می توانیم بازی خوبی انجام دهیم. بچه ها کم کم با هم خوب شدند. فکر می کنم آنها جای پیشرفت دارند و هر بازی می تواند فرصتی برای نشان دادن خود باشد. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و از بچه ها بخواهیم این بازی را فراموش کنند و به فکر بازی های آینده باشند.

وی ادامه داد: در رختکن هم به بازی تراکتورسازی مقابل سپاهان فکر کردیم، بازی ای که تراکتور حدود یک ساعت 10 بازیکن داشت. فکر می کنم آن بازی برای ما تجربه خوبی بود تا بچه ها غافلگیر نشوند.

وی در پاسخ به این سوال که پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور، سرمربی تیم فوتبال خوزستان گزینه اصلی هدایت شهرپوشان تبریزی بود و چرا در نهایت در این تیم ظاهر نشد، گفت: به هر حال شرایط همکاری فراهم نشد و فقط می توانم برای تراکتور آرزوی موفقیت کنم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که اگر فولاد از تراکتور پیش نمی آمد باز هم در نیمه دوم دفاع می کردید، تاکید کرد: اگر دقت کنید در نیمه دوم به حریف فرصت ندادیم. اگر یک تیم هشت نفره باشد، وقتی عقب هستند طبیعتا پرس می کنند اما ما توانستیم حریف را مهار کنیم. می توانستیم گل های سوم و چهارم را بزنیم. بنابراین بازی دو نیمه متفاوت نداشت. آن تعلیق تراکتور هم به دلیل فشار تیم ما بود. اینطور نبود که داور بخواهد بازیکنی آنها را اخراج کند. بچه ها فشار آوردند و بابت آن پول گرفتند.

وی درباره فیفادی پیش رو نیز گفت: به هر حال دو سه بازیکن ملی پوش داریم. آنها با تیم هماهنگ هستند و ما مشکلی از این بابت نداریم و برای بازیکنانمان آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.