افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

صف 60 هزار نفری کمیسیون پزشکی جانبازان تا پایان سال به صفر می رسد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 387802
صف 60 هزار نفری کمیسیون پزشکی جانبازان تا پایان سال به صفر می رسد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر امروز با حضور در کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی به ارائه گزارشی از برنامه ها و رویکردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید پرداخت. او علاقه را برجسته کرد افسردگی وی از میان همه توانمندی های شورای اسلامی، همراهی شورا را برای رسیدگی به اهداف بنیاد شهید […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر امروز با حضور در کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی به ارائه گزارشی از برنامه ها و رویکردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید پرداخت.

او علاقه را برجسته کرد افسردگی وی از میان همه توانمندی های شورای اسلامی، همراهی شورا را برای رسیدگی به اهداف بنیاد شهید و مسائل ایثارگران مهم و ضروری دانست.

مهمترین محور بنیاد در عصر جدید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

اوحدی مهم ترین محوریت بنیاد در عصر جدید را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و با بیان این نکته که دفاع مقدس ما دومین حرکت مقدس پس از واقعه کربلا در تاریخ اسلام است، گفت: این مهم در دوران دفاع مقدس است. و همه دلایلی که باعث شد علیرغم تبلیغات منفی دشمنان پس از 1400 سال، حادثه کربلا همچنان در رأس امور قرار دارد و در نگاه شیعیان، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، با وجود همه اغتشاشات. و تبلیغات منفی دشمن جمهوری اسلامی، او دارای کرامتی است که دنیا شاهد آن است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس در دوران انقلاب اسلامی ما را از مقاطع حساس عبور داده و از این پس نیز ادامه خواهد داد، تاکید کرد: ایران تنها کشوری است که ده ها رسانه در جهان مشغول طراحی عملیات رسانه ای هستند روانی . آنها برای ایجاد مشکل برای شما هستند.

وی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای کنگره شهدای استان مازندران اشاره کرد و تاکید کرد: رویکرد مقام معظم رهبری مانند همیشه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مثبت است. دریافت کنید یک بنیاد است و رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای کنگره شهدای استان مازندران، ورود به ذات این فرهنگ فضایل را از طریق بنیاد امور ایثارگران برجسته کردند و جانبازان و سایر نهادهای کشور.

صف 60 هزار جانباز کمیسیون پزشکی تا پایان سال صفر می شود

اوحدی موضوع درمان جانبازان و والدین شهدا را در حوزه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد و تاکید کرد: هر چه می گذرد، جانبازان و خانواده های شهدای عزیز ما در حوزه سلامت مشکلاتشان را افزایش می دهند خدمات و درمان افزایش خواهد یافت و اولویت در این زمینه است. بنیاد در حوزه خدمات رسانی به موضوع برخورد با جامعه ایثارگر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: 60 هزار نفر در صف هستند. هیچ کس بازگشت در کمیسیون های پزشکی بنیاد تاکید کرد: بنیاد ما این است که با انتقال کمیسیون به استان ها و از رفتن جانبازان عزیزمان به تهران جلوگیری کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم و قول می دهیم که این صف تا پایان سال به 60 هزار نفر برسد. هیچ کس به صفر برسد و کمیسیون پزشکی این جانبازان عزیز تشکیل شود.

سلامت و پیری جامعه ایثارگر را با برنامه ای منسجم پیگیری کنید

وی همچنین تاکید کرد که بحث درمان در جامعه بحث ایثار است. یک فرآیند و به طور مستمر اعلام کرده است که نظارت بر سلامت و سالمندی جامعه فداکار با برنامه منظم و منسجمی در بنیاد پیگیری خواهد شد.

مهندس اوحدی خاطرنشان کرد: همانطور که قبلاً نیز گزارش دادیم بیمه روز مجبور شده است تا 48 ساعت پس از ابلاغ هزینه های درمان، هزینه های درمان را به جامعه ایثارگر بپردازد و هم اکنون 11 هزار مرکز درمانی در کشور وجود دارد که در کشور وجود دارد. طرف این قرارداد بیمه است. همچنین در تمامی مراکز بنیاد در کشور، میز خدمات بیمه ای به منظور برقراری ارتباط منسجم و کاملتر با جامعه هدف آغاز به کار خواهد کرد.

اولین تفاهم نامه بین دستگاهی دولت چهاردهم در موضوع مسکن ایثارگران

در این زمینه مهندس اوحدی حوزه مسکن را یکی دیگر از موضوعات مورد توجه بنیاد برشمرد و گفت: اولین تفاهم نامه دو نفر از اعضای کابینه چهاردهم دولت جدید، تفاهم نامه مسکن اجتماعی ایثارگری بود. با وزارت مسکن و شهرسازی و سرکار خانم دکتر صادق که یادگار شهدا و فرزند شهید هستند، منعقد شد و تلاش می کنیم ظرف دو سال آینده همه مردم را بدون خانه و کاشانه برسانیم. – جامعه ایثارگری که بر اساس قانون جامع خدمات ایثارگرانه نشده است. در انشاالله بیایید مشکل مسکن شما را حل کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه اشتغال قانون جامع در موارد پیش بینی شده در قانون اعمال می شود، ضمن اینکه صندوق اشتغال با 6 میلیارد تومان منابع در خدمت ایثارگران خواهد بود. . جامعه، برای پروژه های ارائه شده در این زمینه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.