افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

نهنگ ها برای قیمت بیت کوین در انتظار نتایج انتخابات

  • کد خبر : 387799
نهنگ ها برای قیمت بیت کوین در انتظار نتایج انتخابات

یک تحلیلگر محبوب معتقد است با وجود بی ثباتی قیمت بیت کوین در 8 ماه گذشته، سلطان ارزهای دیجیتال در روند صعودی واقع شده است به گزارش Blockchain Homeland، PlanB معتقد است که نهنگ ها در کنار زمین هستند منتظر هستند برای تعیین نتیجه انتخابات آینده آمریکا. طبق تحلیل وی بر اساس الگوی تاریخی، قیمت […]

یک تحلیلگر محبوب معتقد است با وجود بی ثباتی قیمت بیت کوین در 8 ماه گذشته، سلطان ارزهای دیجیتال در روند صعودی واقع شده است

به گزارش Blockchain Homeland، PlanB معتقد است که نهنگ ها در کنار زمین هستند منتظر هستند برای تعیین نتیجه انتخابات آینده آمریکا. طبق تحلیل وی بر اساس الگوی تاریخی، قیمت بیت کوین همیشه پس از یک دوره طولانی ثبات، به طور قابل توجهی رشد می کند

افزایش یا سقوط بیت کوین پس از انتخابات آمریکا

تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال Plan B ویدیویی منتشر کرد که در آن اظهار داشت که نتیجه انتخابات آمریکا می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود. وی در این باره گفت:

من نهنگ های زیادی را شنیده ام در انتظار نتایج انتخابات آمریکا در نوامبر مشخص می شود، منطقی است، بهتر است چند هفته صبر کنیم تا همه چیز روشن شود، چرا این ریسک را بپذیریم؟

واضح است که منظور از این خطرپیروزی کامالا هریس در انتخابات آتی خبر بدی برای بیت کوین است. این واقعیت که نهنگ ها منتظر نتیجه انتخابات هستند می تواند دلیلی باشد که قیمت بیت کوین به مدت 8 ماه متضرر شده است.

در ماه سپتامبر، کامالا هریس زمانی که متعهد شد از ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی پشتیبانی کند، سر و صدای زیادی به پا کرد. اما دموکرات ها طی 4 سال گذشته تصمیماتی گرفته اند که رشد صنعت ارزهای دیجیتال را کند کرده است کاهش داده ها و به همین دلیل، بسیاری آنها هنوز قانع نشده اند که هریس ناگهان موضع حزبش را تغییر خواهد داد.

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، در ماه اوت هشدار داد که پیروزی هریس در انتخابات آمریکا می تواند ناقوس مرگ ارزهای دیجیتال در ایالات متحده باشد. از سوی دیگر، طرح B معتقد است که گذشته، هر زمان عدم قطعیت برای مدت طولانی بازار را تحت الشعاع قرار داده بود و پس از آن قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی افزایش یافت:

در ۹۰٪ گاهی اوقات، شرایط بیت کوین خسته کننده است (جعبه های زرد).

همیشه بعد از هر نصف شدن، همه رشد قیمت در آن است ۱۰٪ دوباره اتفاق می افتد (فلش های قرمز)!

آیا تصادفی است؟ من اینطور فکر نمی کنم.

الگوی تاریخی قیمت بیت کوین پس از نصف شدن - منبع: حساب PlanB در X
الگوی تاریخی قیمت بیت کوین پس از نصف شدن – منبع: حساب PlanB در X

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 61990 دلار معامله می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-06 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.