افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

تمایل زیاد ایران برای پاسخی سخت، سریع و قاطع به هر تهدیدی.

  • کد خبر : 387738
تمایل زیاد ایران برای پاسخی سخت، سریع و قاطع به هر تهدیدی.

آفتاب نیوز: ابراهیم رضایی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در روز یکشنبه 24 مهر 1403 در جمع خبرنگاران گفت: موضوع جلسه امروز بررسی میزان آمادگی نهادها و نمایندگان اقشار مختلف بود. موسسات گزارشی از نهادهای متبوع خود در این زمینه و آخرین وضعیت ارائه کردند و ارزیابی ها را […]

آفتاب نیوز:

ابراهیم رضایی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در روز یکشنبه 24 مهر 1403 در جمع خبرنگاران گفت: موضوع جلسه امروز بررسی میزان آمادگی نهادها و نمایندگان اقشار مختلف بود. موسسات گزارشی از نهادهای متبوع خود در این زمینه و آخرین وضعیت ارائه کردند و ارزیابی ها را فهرست کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: خوشبختانه چندین دستگاه آمادگی رزمی، دفاعی و دفاعی لازم را برای مقابله با هر تهدیدی دارند و امروز شاهد بالاترین آمادگی هستیم.

وی با اشاره به قدردانی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از آمادگی بالای نهادهای مختلف و تاکید بر ارتقای این آمادگی ها، خاطرنشان کرد: در این جلسه اشاره شد که هرگونه تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. مطمئناً پاسخی قوی، سریع و قاطع دریافت خواهید کرد و هیچ تساهلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم دشتستان در شورای اسلامی افزود: در این جلسه عنوان شد همکاری و هماهنگی بین دستگاهی در وضعیت ارزشمندی قرار دارد و جای نگرانی نیست.

رضایی درباره گزینه های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تهدیدات گفت: در این دیدار تاکید شد که این گزینه ها متنوع است و قطعا پاسخ های ایران تاسف بار خواهد بود.

وی یادآور شد: بر اساس گزارش نمایندگان نهادها در این جلسه، روحیه نیروهای مسلح و دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است و با توجه به عملیات موفقیت آمیز صادق 2 و پشتیبانی غافلگیرکننده و کامل ملت ایران در نماز جمعه اخیر تهران، نیروهای مسلح برای دفاع از منافع ملت ایران و تمامیت پول کشور مصمم و قاطع هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: در جلسه امروز تاکید شد که تامین امنیت ملی مردم ایران خط قرمز جمهوری اسلامی است و بسیار جدی هستیم. در مورد ارائه آن بر این اساس، ما به هرگونه تهدید و حمله در بالاترین سطح پاسخ خواهیم داد.

رضایی با اشاره به نظرات و دیدگاه های اعضای کمیسیون در این جلسه گفت: پیش بینی بدترین وضعیت ممکن، حفاظت کامل از اماکن حساس و حیاتی، نیاز به آمادگی برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن، همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها است. و بررسی ارزیابی برخی طرح ها، تامین امنیت روانی مردم و تاکید بر ارتباط رسانه ای با حوادث از جمله موارد مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون بود.

وی خاطرنشان کرد: عباس گلرو و عباس مقتدایی که به ترتیب وزیر امور خارجه را در سفر به لبنان و رئیس جمهور را در سفر به قطر همراهی می کردند، گزارشی از این سفر را به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگانی از نهادهای مختلف از جمله نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی، وزارت دفاع، وزارت دفاع و… اطلاعات، وزارت امور خارجه، وزارت کشور، سازمان انرژی اتمی و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.