افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

عملیات وعده صادق 2 خواسته ملی بود

  • کد خبر : 387728
عملیات وعده صادق 2 خواسته ملی بود

۱۵ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۷:۵۲:۱۳ معاون حقوقی رئیس جمهور: معاون حقوقی رئیس جمهور به عملیات صادق 2 اشاره کرد و گفت: باید از اقدام شجاعانه و غرور آفرین سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح در پاسخ به صهیونیست ها تشکر کرد و این توقع بحق در جامعه وجود داشت که پاسخ دهیم. […]


۱۵ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۷:۵۲:۱۳

معاون حقوقی رئیس جمهور:




معاون حقوقی رئیس جمهور به عملیات صادق 2 اشاره کرد و گفت: باید از اقدام شجاعانه و غرور آفرین سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح در پاسخ به صهیونیست ها تشکر کرد و این توقع بحق در جامعه وجود داشت که پاسخ دهیم. ” راهبرد صحیح مدیریت این بود که این پاسخ حساب شده و موثر داده شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در مراسم تحلیف و معارفه رئیس اداره کل معاونت حقوقی رئیس جمهور، شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. در لبنان و گفت: شهادت مظلومانه و در عین حال غرور آفرین شهید بزرگوار سید حسن نصرالله از رهبر بزرگوار و موفق. این ضایعه را به حزب الله لبنان و پرچمدار مقاومت در خط مقدم جهاد علیه صهیونیسم و ​​اسرائیل تسلیت می گویم. دهه های گذشته

وی در ادامه گفت: آنها به راستی از رهبران و سربازان نهضت امام و انقلاب اسلامی به معنای عام و از یاران و فرزندان معنوی امام خمینی (ره) و سلاح های قدرتمند بودند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه».

انصاری تصریح کرد: آنها ویژگی های خاصی داشتند و انصافاً یکی از ذخایر خداوند برای مردم لبنان بودند، همانطور که در خاطرات خود می گویند و دیگران نیز به شهادت می دهند، در اوایل انقلاب، زمانی که ایشان طلبه انقلابی جوان و پرشور قم بودند. با چند جوان لبنانی خدمت امام رسیدند و بحث اسرائیل و مبارزه مطرح شد. خطی که امام تعریف، تبیین و ترسیم کردند، منبع الهام این جوانان شد.

انصاری گفت: هرکسی که شهید نصرالله را می‌شناخت، می‌دانست که او بسیار بالاتر از همه است و بسیار تأثیرگذار و با بصیر است، با وجود اینکه آموزش نظامی ندیده اما فرمانده نظامی بوده و یا درس دیپلماسی نیاموخته است. اما همه متوجه شدند که او یک سیاستمدار باهوش است. از نظر شاخص های رهبری فردی، او یک رهبر تمام عیار برای منطقه بود.

وی تاکید کرد: ایشان رهبری قاطع بودند که خود را مقلد امام و رهبری می دانستند و از تدابیر رهبری استفاده می کردند و این اقدامات منشأ خیر شد و گروه کوچک چریکی حزب الله را به یک سازمان قدرتمند تبدیل کرد و لبنان را از چنگال آن خارج کرد. . اسرائیل آنها را نجات داد و در جنگ 33 روزه شکست داد. شهید حاج قاسم از نصرالله با تحسین و احترام یاد می کرد و این جفت فرماندهی انقلابی شهید سلیمانی و شهید نصرالله قدرت فرماندهی زیادی در منطقه ایجاد کرده بود که بسیار مؤثر بود. امیدوارم مکتب مقدس شما هر روز پیروان بیشتری داشته باشد.

انصاری در بخشی دیگر از سخنان خود به عملیات صادق 2 اشاره کرد و گفت: باید از اقدام شجاعانه و غرورآفرین سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح در پاسخ به صهیونیست ها تشکر کرد. یک توقع برحق در جامعه وجود داشت. که ما پاسخ دهیم راهبرد صحیح مدیریت این بود که این پاسخ حساب شده و موثر داده شود. همانطور که می دانید پیام های آمریکایی ها و اروپایی ها و اصرار آنها بر عدم پاسخگویی و فشار برای صلح و آتش بس باعث شد تا ایران از حق مسلم خود برای توقف کشتار صهیونیست ها در غزه صرف نظر کند تا آتش بس در آنجا برقرار شود اما صهیونیست ها همچنان جنایات آنها تشدید و افزایش یافت و پس از انفجار پیجرها که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از عزیزان شد، پاسخگویی به جنایت صهیونیست ها خواسته ای منطقی بود.

وی گفت: عملیات دیروز یک مطالبه ملی بود زیرا پس از شهادت نصرالله، اسرائیلی ها جنگنده خواستند و تهدید به حمله به تهران کردند.

وی با اشاره به کتمان خسارات وارده در عملیات صادق 2 از سوی صهیونیست ها، گفت: در اسرائیل سانسور شدیدی وجود دارد، فضای رسانه ای را کاملا مدیریت کرده اند تا اخباری در مورد تعداد قربانیان و خسارت ها منعکس نشود. “

انصاری در پایان گفت: اسرائیل با توجه به شرایط خاص انتخابات آمریکا که تا عید نوروز ادامه دارد می تواند در منطقه تنش ایجاد کند. می توان گفت اسرائیل اکنون رهبر سیاسی آمریکاست یا این اختیار به او داده شده که هر کاری می خواهد انجام دهد و از فرصت برای اهداف خود استفاده کند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.