افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

گزینه های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تهدیدات متنوع است

  • کد خبر : 387715
گزینه های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تهدیدات متنوع است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون در خصوص بررسی میزان آمادگی دستگاه ها، گفت: دستگاه های متعددی برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی کامل رزمی، دفاعی و دفاعی دارند. و امروز شاهد بالاترین سطح آمادگی هستیم. به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی ظهر امروز در تشریح جلسه […]

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون در خصوص بررسی میزان آمادگی دستگاه ها، گفت: دستگاه های متعددی برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی کامل رزمی، دفاعی و دفاعی دارند. و امروز شاهد بالاترین سطح آمادگی هستیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی ظهر امروز در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، اظهار کرد: این جلسه با حضور نمایندگانی از نهادهای مختلف از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی، وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، وزارت کشور، سازمان انرژی اتمی و مرکز تحقیقات شورای اسلامی در محل برگزار شد. مجلس شورای ملی کمیسیون امنیت شورا

وی تصریح کرد: موضوع این جلسه بررسی میزان آمادگی دستگاه ها بود و نمایندگان دستگاه ها هر کدام گزارشی از میزان آمادگی دستگاه مورد نظر خود ارائه کردند و آخرین وضعیت و ارزیابی ها را برشمردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی افزود: الحمدلله دستگاه های مختلف آمادگی کامل رزمی، دفاعی و دفاعی برای مقابله با هر تهدیدی را دارند و امروز شاهد بالاترین آمادگی هستیم. اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن قدردانی از آمادگی بالای نهادهای مختلف، بر ارتقای این آمادگی ها تاکید کردند.

رضایی گفت: یقیناً هرگونه تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران با پاسخ سخت، سریع و کوبنده مواجه خواهد شد و هیچ تساهلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی افزود: همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها در حد مطلوبی است و جای نگرانی نیست. گزینه های پیش روی جمهوری اسلامی ایران متنوع است و پاسخ های ما مطمئناً مایه تاسف خواهد بود.

رضایی تصریح کرد: روحیه نیروهای مسلح و دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار خوب است و با توجه به موفقیت آمیز بودن عملیات پیمان صادق 2 و همچنین حمایت غافلگیرکننده و گسترده مردم ایران در نماز جمعه اخیر تهران. برای دفاع از منافع ملت ایران و تمامیت ارضی کشور، آنها مصمم هستند و ما قاطع هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی تاکید کرد: تامین امنیت ملی ایرانیان خط قرمز نظام اسلامی است و در تامین آن کاملا جدی هستیم، بنابراین در مقابل هرگونه تهدید و تجاوزی پاسخ خواهیم داد. سطح بین المللی بالاترین سطح

وی گفت: لزوم پیش بینی بدترین وضعیت ممکن، تاکید بر حفاظت کامل از اماکن حساس و حیاتی، لزوم آمادگی برای مقابله با هرگونه حمله دشمن، تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه ها، بررسی و ارزیابی برخی طرح ها، تامین امنیت حفاظت روانی ارتباط رسانه ای با حوادث از جمله موضوعاتی بود که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این جلسه مطرح کردند.

رضایی گفت: در ادامه در ابتدای جلسه عباس گلرو نماینده سمنان که به تازگی به همراه وزیر امور خارجه به لبنان و سوریه سفر کرده بود گزارشی از این سفر را به اعضای کمیسیون ارائه کرد. همچنین عباس مقتدایی نماینده اصفهان که رئیس جمهور را در سفر به قطر همراهی می کرد، گزارشی از این سفر را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.