افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

تحقق تولید 4800 بشکه نفت خام در میدان “یاران”.

  • کد خبر : 387662
تحقق تولید 4800 بشکه نفت خام در میدان “یاران”.

به گزارش بازار شرکت مهندسی و توسعه نفت، سید حسین محسنی زنوزی افزود: قرارداد این پروژه در 17 مهر 1401 اجرا شد و اجرای آن افزایش ظرفیت تولید این میدان به میزان 39.5 میلیون نفر است. بشکه نفت خام طی دوره 10 ساله قرارداد توسعه و تولید میدان مازاد بر ظرفیت تولید طبیعی آن آغاز […]

به گزارش بازار شرکت مهندسی و توسعه نفت، سید حسین محسنی زنوزی افزود: قرارداد این پروژه در 17 مهر 1401 اجرا شد و اجرای آن افزایش ظرفیت تولید این میدان به میزان 39.5 میلیون نفر است. بشکه نفت خام طی دوره 10 ساله قرارداد توسعه و تولید میدان مازاد بر ظرفیت تولید طبیعی آن آغاز می شود و هدف اولیه تولید (FTP) در این قرارداد چهار هزار و 800 بشکه نفت خام در روز است. بیش از خط پایه تولید طبیعی میدان.

وی ادامه داد: تولید اضافی مذکور بخشی از عملیات توسعه میدانی است که شامل به روز رسانی مطالعات مخزن، انجام فعالیت های مهندسی سطح، مهندسی حفاری، تامین و نصب 10 عدد پمپ چاله، تامین تجهیزات حفاری سبک برای نصب پمپ ها، تامین تجهیزات و خدمات نصب پمپ ها مورد نیاز بود.

محسنی زنوزی خاطرنشان کرد: انجام این کار پس از انجام موفقیت آمیز 21 روز از 28 روز آزمایش مستمر تولید حداقل 4800 بشکه نفت خام در روز، بالاتر از سطح پایه طبیعی، توسط ناظران شرکت ملی نفت ایران تأیید شد. تولید.

مجری طرح توسعه میدان نفتی یاران با اشاره به حضور نمایندگان طرح توسعه میدان نفتی یاران با ناظران شرکت ملی نفت ایران و نظارت بر کنترل فعالیت ها و تست های استاندارد مربوطه که از شهریور ماه آغاز شده است، موافقت کرد. 18. وی گفت: در حال حاضر تولید این میدان مشترک حدود 19 بشکه در روز است.

میدان نفتی مشترک یاران یکی از میادین نفتی مشترک با عراق است که در حدود 130 کیلومتری جنوب غربی اهواز و در منطقه مرزی ایران و عراق قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.