افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

مجلل ترین مناطق کرج برای سرمایه گذاری.

  • کد خبر : 387649
مجلل ترین مناطق کرج برای سرمایه گذاری.

آیا سرمایه گذاری در کرج درست است؟ این کاملا به چشم انداز و بودجه شما بستگی دارد. مثلا نمی توانید با بودجه 4 تا 5 میلیارد تومانی در تهران ملک خوب بخرید مگر اینکه به مناطق بسیار پست و قدیمی بروید. اما با این بودجه می توانید املاک و زمین های با ارزشی را در […]

آیا سرمایه گذاری در کرج درست است؟

این کاملا به چشم انداز و بودجه شما بستگی دارد. مثلا نمی توانید با بودجه 4 تا 5 میلیارد تومانی در تهران ملک خوب بخرید مگر اینکه به مناطق بسیار پست و قدیمی بروید. اما با این بودجه می توانید املاک و زمین های با ارزشی را در کرج پیدا کنید و از طرفی رشد این مناطق بسیار بیشتر از مناطق پایین شهر تهران است و می توانید املاک خود را راحت تر بفروشید.

بنابراین اگر پول زیادی برای سرمایه گذاری ندارید و می خواهید ارزش پول خود را حفظ کنید و در یک محله خوب زندگی کنید، پیشنهاد می کنیم حتماً از مناطقی که در زیر می خواهیم به شما معرفی کنیم دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک می توانید این کار را انجام دهید. با کارشناسان هلدینگ بیاتونی برای راهنمایی با کارشناسان تماس بگیرید.

بهترین و مجلل ترین مناطق کرج.

1. مهرشهر

2. بزرگ است

3. جهانشهر

4. گوهردشت

مهرشهر

مهرشهر امروزه به عنوان نگین شهر کرج شناخته می شود که به مناطقی مانند کیانمهر و ماهدشت دسترسی دارد. توجه داشته باشید که املاک مهرشهر معمولا از بهترین مواد اولیه و پلان ساخته می شوند و همین امر باعث شده است خرید آپارتمان در مهرشهر کار سختی است. البته مهرشهر محله ها و خیابان های زیادی مانند بلوار دانش و ارم دارد که قیمت آنها تفاوت های نسبتا زیادی دارد. بهترین خیابان های مهرشهر خیابان های 100 و 200 هستند که تقریباً تمامی املاک این خیابان ها ده ها میلیارد قیمت دارند و روز به روز قیمت آن ها افزایش می یابد.

به هر حال اگر می خواهید در منطقه ای آرام و تمیز با امکانات رفاهی بالا زندگی کنید، پیشنهاد ما مهرشهر کرج است. باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت املاک لوکس در این منطقه با منطقه یک تهران قابل مقایسه نیست و با این کیفیت ساخت در یک سطح است. خود مهرشهر دارای امکانات زیادی از جمله پارک ها و گالری های بزرگ و متنوع است. و مراکز دارای مغازه و همچنین سینمای (فارسی) می باشد که بدون مشکل می توانید با خانواده به آنجا بروید. قیمت ملک مهرشهر از متری حدود 50 میلیون تومان شروع می شود و تا بالای 200 میلیون هم می رسد! البته این روزها مهرشهر به دلیل شب زنده داری کمی شلوغ است و جوانان برای تفریح ​​به اینجا می آیند.

بزرگ است

کسانی که واقعا شب را دوست دارند و می خواهند در این مدت بیرون بروند و خوش بگذرانند به عظیمیه کرج سر بزنند. این منطقه دارای املاک مسکونی، اداری و تجاری است و تقریباً هر چیزی که نیاز دارید کمتر از 5 تا 10 دقیقه فاصله دارد. نکته مهم دیگر در مورد عظیمیه این است که به دلیل شلوغی خیابان ها می توانید با افتتاح یک مغازه در کنار بلوارهای بین بلوار اسبی، مهران و طالقانی درآمد خوبی کسب کنید. چون پاخور جایی است که در قیمت املاک منطقه تاثیر زیادی دارد و درآمد تاجر عظیمیه از نظر داشتن گالری و مراکز خرید بهترین شهر کرج است و بسیاری از اهالی شهر به اینجا می روند. دوره به گوهردشت برای خرید شما.

املاک مسکونی جدید و قدیمی زیادی در عظیمیه وجود دارد که می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود یکی را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است عظیمیه از ساعت 7 الی 8 بعد از ظهر شروع می شود و اگر ترافیک را دوست ندارید بهتر است به مناطق دیگر بروید. رشد قیمت ملک در عظیمیه نسبت به سایر مناطق مانند باغستان و گوهردشت بیشتر بوده و برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت مناسب است. قیمت املاک مسکونی عظیمیه برای املاک قدیمی از متری حدود 40 میلیون تومان شروع می شود.

جهانشهر

جهانشهر کرج بیشتر برای کسانی مناسب است که علاقه ای به شلوغی ندارند و می خواهند در مکانی آرام اما مقرون به صرفه زندگی کنند. با تعداد ملک عظیمیه می توانید یک واحد آپارتمان تمیز در این منطقه خریداری کنید. جهانشهر به طور کلی منطقه ای مجلل به حساب می آید و قیمت ملک در اینجا از بسیاری از مناطق دیگر کرج بالاتر است. از مهم ترین مزیت های جهانشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسیار ساکت و با تعداد کمی از مردم.
  • دارای امکانات مختلف پزشکی و بهداشتی.
  • فضای سبز زیادی داشته باشید.
  • امنیت بالا
  • نرخ رشد بالا

بسیاری از ما این تصور را داریم که جهانشهر با ویژگی هایش بسیار مناسب است و نمی توان منطقه ای در تهران با این مزایا و قیمت ها پیدا کرد. همیشه شاهد مواردی هستیم که مردم ملک 100 متری خود را در یک منطقه معمولی تهران می فروشند و در مهرشهر یا جهانشهر ملک لوکس می خرند. بنابراین اگر می خواهید در محیطی عالی و با قیمت مناسب زندگی کنید، پیشنهاد ما جهانشهر کرج است.

گوهردشت

چهارمین منطقه ای که می خواهیم معرفی کنیم و از قضا بسیار معروف است منطقه گوهردشت کرج است. بسیاری از ما که در شهرهای دیگر زندگی می کنیم، زمانی نام گوهردشت را شنیده ایم. شهرت این منطقه عمدتاً به دلیل جمعیت زیاد آن است. خیابان اصلی گوهردشت که از دو طرف به 13 کوچه و خیابان منتهی می شود، بیشتر روز شلوغ است. همین امر باعث شده است که درآمد تجار عزیز در اینجا بسیار بالا باشد که البته نیاز به تجربه و مهارت دارد.

https://file.tesmino.ir/images/2024/10/images_1728152284_670182dc0ccb5.jpg

پس اگر به دنبال مکانی مناسب برای کسب و کار خود هستید، گوهردشت گزینه بسیار مناسبی است. از طرفی ساختمان های مسکونی نوساز و زیبای زیادی در گوهردشت وجود دارد که قیمت آنها از متری 40 میلیون توکن شروع می شود. برای خرید آپارتمان در گوهردشت می توانید در این زمینه به مشاوران املاک مراجعه کنید که یکی از بهترین ها هلدینگ بیاتونی است.

نتیجه گیری

دوستان عزیز، اگر می خواهید در مکان بهتری با بودجه کمتر زندگی کنید و ترافیک و آلودگی هوا برایتان مهم نباشد، کرج می تواند گزینه ای نزدیک و مقرون به صرفه باشد! در نظر داشته باشید که این شهر مناطق بسیار بیشتری دارد و با هر بودجه ای می توانید ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.

کسانی که در تهران کار می کنند بدانند که فاصله تهران تا کرج در ساعات کاری بین 45 تا 120 دقیقه است. اگر در شرق زندگی می کنید، باید بیش از 1 ساعت و اگر در غرب زندگی می کنید، حدود 45 دقیقه فکر کنید. اینها را گفتیم چون می دانیم که مسافت برای کارگران بسیار مهم است و هیچکس دوست ندارد برای مدت طولانی در ترافیک گیر کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.