افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

نتانیاهو به خاطر ایران به بیمارستان رفت

  • کد خبر : 387593
نتانیاهو به خاطر ایران به بیمارستان رفت

خسرو معتضد به تشریح مواضع رژیم صهیونیستی در قبال ایران به ویژه پس از عملیات صادق 2 پرداخت و گفت: هنر استراتژیست ها و ژنرال های باتجربه اسرائیلی «آمدن و رفتن» است و مطمئن باشید که نمی آیند. برای جنگ با ایران وی خاطرنشان کرد: سوابق و تاریخ قوم یهود از ابتدای پیدایش تا کنون […]

خسرو معتضد به تشریح مواضع رژیم صهیونیستی در قبال ایران به ویژه پس از عملیات صادق 2 پرداخت و گفت: هنر استراتژیست ها و ژنرال های باتجربه اسرائیلی «آمدن و رفتن» است و مطمئن باشید که نمی آیند. برای جنگ با ایران

وی خاطرنشان کرد: سوابق و تاریخ قوم یهود از ابتدای پیدایش تا کنون نشان می دهد که آنها ذاتا قومی جنگجو و شیطان صفت هستند. بدترین قبیله قوم یهود صهیونیست ها هستند که 90 سال سابقه جنگ و خونریزی دارند. با این حال، اسرائیلی ها منطقی هستند و استراتژی «جنگ برتر» را انتخاب می کنند. یعنی وارد جنگی می شوند که مطمئن هستند پیروز می شوند و مطمئن باشید با ایران نمی جنگند.

وی در پاسخ به سوالی که مطرح کرد، با یادآوری جنگ های چهارگانه اسرائیل و اعراب، توضیح داد: صهیونیست ها چهار بار با اعراب مصری، لبنانی، سوری، اردن و عراقی جنگیدند که در همه آنها مصری ها نیز حضور داشتند. آنها در هر چهار جنگ پیروز بیرون آمدند. آنها وارد میدان شدند، زیرا علاوه بر برتری نظامی و هوشمندی که به لطف آمریکایی ها داشتند، با مصری کاملاً هموار و بدون عوارض طبیعی، پست و بلند مانند کوه ها و تپه ها و دره ها مواجه شدند. جنگ اعراب و اسرائیل در سال های 1948، 1956، 1967 و 1973 رخ داد و اسرائیلی ها در هر چهار جنگ پیروز شدند. آنها ناوگان هوایی مصر را به عنوان قوی ترین کشور عربی متخاصم در جنگ سوم که به جنگ شش روزه معروف شد، کاملا منهدم کردند.

این نویسنده تاریخ ادامه داد: این پیروزی ها در حالی رخ داد که اسرائیل 22 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد اما مصر بیش از یک میلیون کیلومتر، عراق 439 هزار کیلومتر، سوریه 185 هزار کیلومتر، اردن 90 هزار کیلومتر و لبنان 10 هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت دارد.

معتضد در ادامه به بررسی قدرت بازدارندگی ایران در برابر اسرائیل پرداخت و گفت: بر اساس آمار موسسه بین المللی مطالعات راهبردی اسرائیل، ناوگان هوایی این رژیم متشکل از 340 فروند هواپیما از انواع F-15، 16، 18 و 35 است. نیروی دریایی با 60 فروند هواپیما. کشتی‌ها و ناوچه‌ها، زیردریایی‌ها و نیروی زمینی با احتساب نیروهای ذخیره تقریباً 500 هزار نفر است، در حالی که ناوگان دریایی ایران بیش از 150 نوع ناو، ناوچه و زیردریایی دارد، نیروی زمینی با احتساب نیروهای ذخیره تقریباً 4 میلیون نفر است. مردم و تعداد موشک های ایران آنقدر زیاد است که متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی جرأت نمی کنند به حماقت ایران در تلاش برای فعال کردن زرادخانه موشکی خود دست بزنند.

وی افزود: وسعت ایران بیش از یک میلیون و 648 هزار کیلومتر مربع است و آمریکا و متحدانش در جنگ هشت ساله صدام و رژیم بعث عراق نتوانستند بخشی از خاک ایران را اشغال کنند. در این جنگ ایران هواپیماهای نظامی و مسافربری خود را در سراسر ایران توزیع کرد و با این ترفند از انهدام ناوگان هوایی خود جلوگیری کرد. مراکز هسته ای و موشکی ایران در مناطق کوهستانی البرز و زاگرس پراکنده است و اسرائیل و آمریکا با بمباران این مراکز به هیچ چیز نمی رسند.

فواره:
افکار نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.