افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

سودآورترین آلتکوین ها در هفته اول اکتبر

  • کد خبر : 387591
سودآورترین آلتکوین ها در هفته اول اکتبر

در هفته اول اکتبر 2024، تعدادی از آلتکوین ها با رشد قابل توجهی همراه شدند و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کردند. این می تواند نشانه ای از بهبود بازار ارزهای دیجیتال پس از گذراندن دوره نزولی باشد. به گزارش اسمارتک نیوز، برخی از این آلت کوین های برجسته در این هفته شامل […]

در هفته اول اکتبر 2024، تعدادی از آلتکوین ها با رشد قابل توجهی همراه شدند و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کردند. این می تواند نشانه ای از بهبود بازار ارزهای دیجیتال پس از گذراندن دوره نزولی باشد.

به گزارش اسمارتک نیوز، برخی از این آلت کوین های برجسته در این هفته شامل توکن هایی هستند که توانسته اند ارزش خود را در راستای پیشرفت های جدید و همکاری های استراتژیک افزایش دهند و رهبران بازار باشند. در ادامه این مقاله به سه آلتکوین برتر هفته گذشته می پردازیم.

توکن FTX (FTT)

توکن بومی صرافی ورشکسته FTX، FTT، توانست از همه آلتکوین های اصلی در 100 ارز دیجیتال برتر با افزایش 61 درصدی در طول هفته پیشی بگیرد و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 2.60 دلار معامله می شود.

این افزایش ناگهانی توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. شایعات پیرامون شروع بازپرداخت FTX به طلبکاران عامل اصلی این رشد بوده است و با نزدیک شدن به جلسه برنامه توزیع که برای 7 اکتبر (16 مهر) برنامه ریزی شده است، انتظار می رود این احساسات صعودی ادامه داشته باشد و ممکن است باعث افزایش بیشتر قیمت های FTT شود.

اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت این آلتکوین می تواند به 2.98 دلار برسد. اما در صورت کاهش هیجانات بازار، قیمت این توکن می تواند تا سطوح 2.54 تا حتی 2.20 دلار کاهش یابد و همین امر باعث شده تا سرمایه گذاران در مواجهه با ریسک های احتمالی با احتیاط بیشتری عمل کنند.

POPCAT

قیمت POPCAT، memecoin مبتنی بر شبکه Solana، این هفته به بالاترین رکورد او وارد شد این توکن در هفته گذشته بیش از 32 درصد افزایش یافت و پس از تلاش های متعدد برای عبور از سطح مقاومت 1.00 دلار به بالاترین قیمت 1.29 دلاری رسید. قیمت POPCAT در زمان نوشتن این مقاله در محدوده 1.22 دلار است.

اگرچه دلیل این افزایش ناگهانی هنوز مشخص نیست، اما در صورت عدم فروش دارندگان این توکن، این احتمال وجود دارد که روند صعودی ادامه داشته باشد و به رکوردهای جدید قیمت منجر شود.

با این حال، اگر جریان فروش در راستای کسب سود شروع شود، این احتمال وجود دارد که این روند صعودی متوقف شود و قیمت به سطح 1.00 دلار بازگردد. از دست دادن این سطح حمایت کلیدی می تواند چشم انداز صعودی فعلی را باطل کند.

کرم چاله (W)

Wormhole Token (W) مانند برخی دیگر از ارزهای دیجیتال رشد انفجاری نداشته است، اما همچنان با افزایش 15 درصدی در هفته گذشته عملکرد خوبی دارد. در زمان نگارش این مقاله، این آلتکوین با قیمت 0.34 دلار معامله می شود و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

Wormhole تقریباً به بالاترین حد خود در هفته 0.42 دلار رسید، اما سپس به زیر مقاومت 0.35 دلار بازگشت. این سطح مقاومتی از اواسط جولای (ژوئیه) پابرجا بوده است و شکستن آن می تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت Wormhole به 0.42 دلار شود.

نمودار قیمت کرم چاله - منبع: TradingView
نمودار قیمت کرم چاله – منبع: TradingView

اگر کرم چاله بتواند مقاومت 0.42 دلاری را آزمایش کند، به بالاترین حد چهار ماهه خود خواهد رسید. اما اگر نتواند مقاومت 0.35 دلار را بشکند، احتمالاً در محدوده قیمتی 0.28 تا 0.35 دلار باقی خواهد ماند و چشم انداز صعودی فعلی باطل خواهد شد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-06 16:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.