افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

رسانه عبری: مصر در حال مذاکره برای آتش بس فوری میان حزب الله و اسرائیل است

  • کد خبر : 387576
رسانه عبری: مصر در حال مذاکره برای آتش بس فوری میان حزب الله و اسرائیل است

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مصر در راستای تلاش های خود برای میانجیگری میان حزب الله لبنان و تل آویو، رایزنی های دیپلماتیک گسترده ای را برای برقراری هر چه سریعتر آتش بس میان دو طرف آغاز کرده است. به گزارش ایسنا، روزنامه عبری «اسرائیل هوم» امروز یکشنبه نوشت: بر اساس گزارش‌های دیپلمات‌ها و […]

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مصر در راستای تلاش های خود برای میانجیگری میان حزب الله لبنان و تل آویو، رایزنی های دیپلماتیک گسترده ای را برای برقراری هر چه سریعتر آتش بس میان دو طرف آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری «اسرائیل هوم» امروز یکشنبه نوشت: بر اساس گزارش‌های دیپلمات‌ها و مقامات نظامی مبنی بر آمادگی اسرائیل برای تشدید حملات در آینده، مصر نگران پیامدهای حمایت آمریکا از جنگ علیه حزب‌الله است. 2 هفته.”

به نوشته این روزنامه، در این راستا مصر در حال انجام رایزنی های دیپلماتیک گسترده برای برقراری هر چه سریعتر آتش بس میان دو طرف است.

در ادامه روزنامه لبنانی «الاخبار» نوشت: برخی مقامات مصری حملات این روزهای رژیم صهیونیستی به لبنان را تلاشی برای تخریب حومه جنوبی بیروت توصیف می کنند.

در همین رابطه یک مقام مصری گفت: با توجه به تلاش اسرائیل برای تخریب کامل این منطقه از جمله ساختمان های مسکونی، پیش بینی می شود در روزهای آینده حملات به ضاحیه تشدید شود.

به گزارش رسانه «روسیه الیوم»، ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا حملات هوایی شدیدی را علیه چندین منطقه از حومه جنوبی بیروت انجام داده است که منجر به شهادت برخی از مقامات و نیروهای حزب الله لبنان به رهبری این کشور شد. توسط سید حسن. نصرالله، دبیر کل این حزب.

در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت، مناطق سفیر، برج البرجنه، الماموره، بزرگراه فرودگاه بین المللی بیروت و صحرای الشعیفات مورد هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.