افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

افراد کم درآمد 150 میلیون وام می گیرند

  • کد خبر : 387573
افراد کم درآمد 150 میلیون وام می گیرند

به گزارش بازار، حمیدرضا سهرابی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تلاش است تا از منابع سازمان برنامه و بودجه و همچنین منابع داخلی بنیاد و حساب 100 امام (ره) به تعهدات خود در ساخت و ساز عمل کند . مسکن برای افراد کم برخوردار در بخش شهری اختصاص 52 میلیارد تومان از منابع داخلی […]

به گزارش بازار، حمیدرضا سهرابی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تلاش است تا از منابع سازمان برنامه و بودجه و همچنین منابع داخلی بنیاد و حساب 100 امام (ره) به تعهدات خود در ساخت و ساز عمل کند . مسکن برای افراد کم برخوردار در بخش شهری

اختصاص 52 میلیارد تومان از منابع داخلی بنیاد برای ساخت مسکن اجتماعی

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه 52 میلیارد تومب از محل منابع داخلی بنیاد مسکن برای اسکان مستضعفان حوزه شهری اختصاص یافت، افزود: طی توافقی با سازمان ملی زمین و مسکن، برنامه ساخت 50000 واحد بود. تاکنون 17 هزار واحد تعیین تکلیف شده و در حال ساخت است.

اختصاص 100 تا 150 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به واحدهای کم درآمد

به گفته وی، برای اجرای این بند برای هر واحد بین 100 تا 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که در مراحل واگذاری از متقاضیان دریافت نمی شود.

طرح ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

سهرابی از دیگر اقدامات آن بنیاد در سال گذشته انعقاد و اجرای تفاهم نامه ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای مشمولان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی را برشمرد و گفت: بنیاد و امام زمان (عج) کمیته مساعدت (ره) برای ساخت 30 هزار واحد مسکونی برای مددجویان این کمیته و 10 هزار واحد با سازمان بهزیستی منعقد شد که از این تعداد 25 هزار واحد تکمیل و به مددجویان تحویل داده شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: مابقی واحدهای مورد توافق برای متقاضیان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) نیز در مهلت زمانی توافق شده تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.