افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

مکان های دیدنی هرمزگان در روستاهای آن یافت می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 387547
مکان های دیدنی هرمزگان در روستاهای آن یافت می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، نرگس غلامپور به مناسبت 15 مهر روز ملی روستا و عشایر اظهار داشت: روز ملی روستا و عشایر فرصتی است تا بیش از این به توانمندی ها و ظرفیت های واقعی توجه شود. خط دهیاران زحمتکش، شوراهای اسلامی و دهیاران زحمتکش را داشته باشیم و قدر بدانیم. وی با اشاره به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نرگس غلامپور به مناسبت 15 مهر روز ملی روستا و عشایر اظهار داشت: روز ملی روستا و عشایر فرصتی است تا بیش از این به توانمندی ها و ظرفیت های واقعی توجه شود. خط دهیاران زحمتکش، شوراهای اسلامی و دهیاران زحمتکش را داشته باشیم و قدر بدانیم.

وی با اشاره به حمایت دفتر امور روستایی از اجرای طرح های جدید در روستاها، افزود: روستائیانی که در سال 1402 از این تسهیلات بهره بردند با اقدامات خلاقانه و اجرای طرح های درآمدزا برای ایجاد قابلیت های درآمدزایی جدید برای روستا و ارائه خدمات بهتر به مردم شهرها با تشکر از شما و امیدوارم این روند و استقبال در سال جاری ادامه داشته باشد.

وی گفت: هرمزگان استانی چند آب و هوایی است و برای دیدن زیبایی های آن باید به شهرستان های آن رفت. در جغرافیای این استان جنگل‌ها و کشاورزی وجود دارد و می‌توانید کویرها و کوه‌های مریخی را در کنار جذابیت‌های آن مشاهده کنید. از دریا و سواحل گرم و وسیع و از کوهستان و همچنین از آب و هوای خنک برخی شهرها لذت بردیم.

نرگس غلامپور اجرای طرح های روستا ساز، روستای زیبای من و نمایشگاه توانمندی های روستا را برشمرد و یادآور شد: استفاده از ظرفیت های ویژه چنداقلیمی در راستای رونق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها و در در سال های اخیر تلاش کرده ایم با اجرای این طرح ها در اکثر روستاها مدیریت لازم را انجام دهیم که امسال نیز با مشارکت مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.