افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

شهرداری بندرعباس برای قهرمانی فولاد می جنگد

  • کد خبر : 387473
شهرداری بندرعباس برای قهرمانی فولاد می جنگد

در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و یزد به مصاف حریفان خود می روند. به گزارش خبرآنلاین، تیم فولاد هرمزگان که یکی از دو تیمی است که می تواند در هفته آخر مقابل هواداران خود جام قهرمانی را بالای سر ببرد، در ورزشگاه غدیر […]

در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و یزد به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرآنلاین، تیم فولاد هرمزگان که یکی از دو تیمی است که می تواند در هفته آخر مقابل هواداران خود جام قهرمانی را بالای سر ببرد، در ورزشگاه غدیر بندرعباس میزبان پاس جوان گناوه خواهد بود.
فوتبال هرمزگان با فاصله یک امتیازی از گلساپوش یزد تنها می تواند با شکست تیم پایین رده بندی بندرعباس پاس جوان گناوه و سپس حریف یزدی در خانه مقابل نماینده دیگر هرمزگان، شهرداری بندرعباس، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
در این دیدار که دوشنبه 25 مهرماه برگزار می شود، فولاد حتی با شکست مقابل پاس گناوه نیز نایب قهرمان خواهد شد اما شاگردان حمید رضایی پور در ترکیب قرمزپوشان فولاد تنها به قهرمانی فکر می کنند و تمام تمرکز خود را روی گلساپوش یزد گذاشته اند. و شهرداری بندرعباس می توانند برای قهرمانی فولاد هرمزگان مقابل گلساپوش مبارزه کنند و این تیم را شکست دهند.
شهرداری بندرعباس با پیروزی مقابل گلساپوش یزد با 24 امتیاز فصل را با عنوان ششمی به پایان می رساند، اما در صورت قبول شکست در این بازی و پیروزی تیم وحدت مهریز یزد مقابل حریف خود، نارنجی پوشان بندری فصل را با هفتمی به پایان می رساند. صلاحیت
در پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور، تیم گلسا پوش یزد با 42 امتیاز صدرنشین است.
تیم فولاد هرمزگان با 41 امتیاز در رده دوم قرار دارد. چادر ملو اردکان با 33 امتیاز سوم، پارس جنوبی بوشهر با 29 امتیاز چهارم، آداک نوشهر با 26 امتیاز پنجم است.
شهرداری بندرعباس با 21 امتیاز ششم، وحدت مهریز با 21 امتیاز هفتم، شاهین خزر رودسر با 15 امتیاز هشتم، دکتر تامین اصفهان با 11 امتیاز نهم و پاس جوان گناوه با یک امتیاز در رده دهم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.