افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

آنها واگذاری بیش از 20 قطعه املاک را در نیمه اول امسال تعیین می کنند

  • کد خبر : 387450
آنها واگذاری بیش از 20 قطعه املاک را در نیمه اول امسال تعیین می کنند

بر اساس گزارش بازار از سازمان جمع آوری و فروش املاک، سعید غلامی باقی وی در دوره تشخیص و ارزیابی، آموزش بازاریابی و فروش که با حضور کارکنان این سازمان از 30 استان کشور انجام شد، اظهار داشت: بررسی آمار و گزارش های شش ماهه امسال حاکی از آن است که با تلاش ستاد و […]

بر اساس گزارش بازار از سازمان جمع آوری و فروش املاک، سعید غلامی باقی وی در دوره تشخیص و ارزیابی، آموزش بازاریابی و فروش که با حضور کارکنان این سازمان از 30 استان کشور انجام شد، اظهار داشت: بررسی آمار و گزارش های شش ماهه امسال حاکی از آن است که با تلاش ستاد و کارکنان استان عملکرد درخشانی در رسیدن و واگذاری به موقع کالا به ثبت رسید که روند مثبت و صعودی را تجربه می کند.

عضو هیأت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده افزود: در شش ماهه سال 1400 تنها سه میلیارد تومب کالا تخصیص یافته است اما با اقدامات انجام شده در نیمه اول سال جاری 20500 میلیارد تومب تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه روند افزایش بهره وری در سازمان قابل توجه است، گفت: در سال 1400 بیش از 60 درصد کالاها معدوم یا عودت داده شد اما در سال جاری 84 درصد کالا فروخته یا برگشت و به اقتصاد برگشت. چرخه

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش کالاهای تملک شده با اشاره به تبدیل مزایده حضوری به مزایده الکترونیکی، خاطرنشان کرد: فروش کالا با مذاکره کاهش یافته است اما فروش در حراج 500 درصد افزایش یافته است.

وی تبدیل حراج حضوری به حراج خرده فروشی و گذر از روش سنتی به روش نوین را یکی از موفق ترین برنامه های این سازمان عنوان کرد و تصریح کرد: 97 درصد از فروش سازمان بر بستر الکترونیکی دولت انجام می شود. و فقط 3 درصد از کالاها فاسد شدنی هستند یا کالاهایی که قانوناً مورد نیاز هستند خارج از حراج به فروش می رسند.

غلامی با بیان اینکه فعالیت این سازمان در پنج استان متمرکز است، تصریح کرد: 75 درصد فروش این سازمان در استان های تهران، قم، هرمزگان، آذربایجان غربی و خوزستان است و بیشتر انبارهای کالا در گمرکات و بنادر مستقر هستند. از این استان ها

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال شخصی سازمان جمع آوری و فروش اموال اموال با بیان اینکه استان هرمزگان به تنهایی 55 درصد از واگذاری اموال را بر عهده دارد، ادامه داد: پنج استان ها 86 درصد از تخصیص دارایی های سازمان را تشکیل می دهند، بنابراین از ظرفیت سایر استان ها برای برنامه ریزی استفاده شد.

دوره آموزشی تشخیص و ارزیابی، بازاریابی و فروش با حضور کارکنان این سازمان از 30 استان کشور از صبح امروز در مجتمع دشت بهشت ​​استان البرز آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.