افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

تردید در جدی بودن عملیات علیه اسرائیل در دستور کار رسانه های معاند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 387437
تردید در جدی بودن عملیات علیه اسرائیل در دستور کار رسانه های معاند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

مجید منادی در مصاحبه ای برو با خبرنگار بیشتر وی در خصوص بازتاب و اهمیت عملیات دوم گفت: شهادت سردار مجاهد و رهبر بزرگ جبهه مقاومت لبنان را تبریک و تسلیت می گویم. من همچنین به جنبش صهیونیستی و دست نشانده آن رژیم جنایتکار و کودک کش تبریک می گویم. و افزود: این شادی کودکان […]

مجید منادی در مصاحبه ای برو با خبرنگار بیشتر وی در خصوص بازتاب و اهمیت عملیات دوم گفت: شهادت سردار مجاهد و رهبر بزرگ جبهه مقاومت لبنان را تبریک و تسلیت می گویم. من همچنین به جنبش صهیونیستی و دست نشانده آن رژیم جنایتکار و کودک کش تبریک می گویم.

و افزود: این شادی کودکان و مردم غزه است که یک سال است مورد ضرب و شتم، حمله و… قرار گرفته اند. شدیدتر جنایی تپه ها او این حملات را شاهد بود. آزادگان همه کشورها این شادی را ابراز کردند. در انشاالله شاهد آرزوی حاج قاسم و بزرگان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه جریان استکباری و صهیونیستی به این دلیل است که برخی از گلوگاه های فضای مجازی جهان را دارد و سعی دارد بدون پایبندی به موازین خود چندین بار در فضای رسانه ای و مجازی خودنمایی کند، ادامه داد: حقیقت و واقعیت پیروز خواهد شد، به همین دلیل است که ما باید قادر باشیم، حقایق را بدانیم و اطلاع دهیم.

منادی بیان کرد: عموماً رسانه ها، جریان رسانه های استکباری و پایگاه هایی که در فضاهای مختلف دارند چندین قدم برمی دارند، به همین دلیل ما در یک معرکه هستیم.

وی با اشاره به سالگرد طوفان الاقصی ادامه داد: رزمندگان فلسطینی در سال گذشته عملیاتی را انجام دادند که همه را شگفت زده کرد. واشنگتن امروز هم در سالگرد آن واقعه وعده 2 صادق در حال تحقق است و سیلی دیگری به رژیم صهیونیستی و باند جنایتکار می زند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: زمانی که جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد جنایتی که در حق میهمانمان شهید اسماعیل انجام شده را نمی پذیریم. هانیه و فرمانده عزیز و بزرگ نهضت مقاومت شهید سید حسن نصرالله پاسخ می دهیم که چه شد، یک بار دیگر یک سناریوی از پیش تعیین شده فعال شد که تحقیر جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی است.

منادی اضافه کرد: در رسانه ها گفتند ایران توان مقابله و اقدام علیه رژیم صهیونیستی را ندارد و این خط جسارت داشت حتی در دل برخی افراد که آدم بدی نیستند بلکه مصرف کننده امنیت سایبری هستند. فضا، تردیدهایی ایجاد شد که ایران واقعاً توانایی این کار را ندارد.

وی یکی دیگر از موضوعات مطرح شده از سوی رسانه های استکباری را اغراق آمیز خواند و گفت: این بزرگ نمایی ها برای خالی کردن دل مجاهدان است در حالی که آنها تمام عمر جنگیده اند و این راه را گم کرده اند و دلشان خالی نیست بنابراین می توان می توان گفت که نگاه آن معطوف به افکار عمومی و مصرف کنندگان در فضای مجازی است.

پازل و عملیات روانی دشمن را کامل نکنید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید بسیار مراقب باشیم و پازل و عملیات روانی دشمن را کامل نکنیم، اظهار داشت: گاهی ممکن است به دلیل عدم دقت در بیان نظرات و یا عدم صبر راهبردی اتفاقاتی بیفتد.

منادی با اشاره به اینکه عملیات صادق 2 شادی مردم برخاسته از غرور بود، گفت: طبق روال گذشته شبهاتی در خصوص شدت و تأثیر عملیات مذکور در دستور کار شبکه رسانه ای قرار گرفت و گفت که ما رهگیری کرده ایم. موشک ها ما مسئول هستیم و دستور داده شده است که اگر روزی یک مفسد سعی در افشای اکاذیب و اخبار جعلی در ذهن ما داشت، باید با منابع آگاه صحبت کنیم و برو دارند

وی افزود: گاهی ممکن است شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت ها به وجود بیاید که باز هم هدف آن به چالش کشیدن فضای کشور و افکار عمومی است اما خدا را شکر در این زمینه کاری انجام نشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نبرد جبهه حق و باطل را نبردی همیشگی اعلام کرد و گفت: هر پیروزی که جبهه حق قصد کسب آن را دارد باز هم دشمن تلاش می کند گام های ذکر شده را بردارد. نیز شکست خورده اند، اما متاسفانه گاهی اوقات اتفاقات کمی به دلیل ناآگاهی رخ می دهد.

به گفته منادی مردم کشور فداکار و بزرگوارانی که اکثریت جمعیت کشور و خوزستان را تشکیل می دهند در این مواقع وظایف خود را می دانند و انجام می دهند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری نزدیک به چند سال است که نماز جمعه و خطبه ندارند اما در این شرایط برای تزریق آرامش و بیانات بدیع. می تواند بیا و خاطرات خطبه های دهه 60 این را ثابت می کند: اقدام ما ابتدا سیلی زدن به دشمن در کشورمان و سپس در صورت لزوم اقدامات دیگر است. بنابراین اولین قدم حفظ اقتدار رسانه ای، تبلیغی و تبیینی در بین ماست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه ابزار شایعه پراکنی در دست دشمن است، تصریح کرد: در عملیات صدیق 2 اخبار دروغ اما پس از افشای موارد، مسئولان کشور توانستند وعده صادق 2 را تبیین کنند، بنابراین در این مرحله باید در فضای مجازی اقداماتی انجام شود.

منادی دوری از دوگانه گرایی را گامی فراتر خواند و افزود: پیش بینی می کنم رسانه های استکباری برای بزرگنمایی و به حداقل رساندن جمهوری اسلامی ایران به دنبال شایعه سازی باشند.

به گفته وی، رسانه ها به ویژه در خوزستان به بررسی و انتشار مطالب، نقل قول های صحیح و پرهیز از دوگانگی پرداختند. می بینم مانع از ادامه این روند تا حد امکان تا این روزها شدند.

نصرالله از رسانه ها و فعالیت های توضیحی آگاه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درباره شناسایی اصحاب رسانه در موارد مشابه گفت: گروه های رژیم صهیونیستی به دلیل آگاهی کامل از بازتاب و توضیحات و رسانه ها مأموریت یافتند حرکات و زبان بدن سید حسن نصرالله را تحلیل کنند. فعالیت ها گاهی می دانستند که ترجمه کامل معنی را نمی رساند، بنابراین با حرکات دست یا تغییر چهره معنا را نشان می دادند; بنابراین باید این را در نظر بگیریم و سرعت را فدای دقت نکنیم.

منادی با بیان اینکه فضای مجازی دیگر اتاق بسته نیست، تصریح کرد: اگر قصد انتشار مطلبی را داریم باید بسیار مراقب باشیم که بدون اینکه متوجه باشیم به دشمن پاس ندهیم.

به گفته وی، بیش از 90 درصد تشخیص ها و تحلیل ها، حتی تشخیص های غلط، همگی با نیت خالصانه و تاسف جنایات رژیم صهیونیستی بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.