افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

ارزهای دیجیتال نقش مهمی در انتخابات آینده خواهند داشت

  • کد خبر : 387431
ارزهای دیجیتال نقش مهمی در انتخابات آینده خواهند داشت

نظرسنجی جدید انجام شده توسط ConsenSys و HarrisX نشان می دهد که تقریبا نیمی از رای دهندگان آمریکایی (۴۹٪) بسیار مهم است که نامزدهای انتخاباتی طرفدار ارزهای دیجیتال باشند. به گزارش اسمارتک نیوز، نظرسنجی ConsenSys این نشان می دهد که رای دهندگان به شفافیت بیشتر در قوانین ارزهای دیجیتال باید به موضوع جلوگیری از تقلب […]

نظرسنجی جدید انجام شده توسط ConsenSys و HarrisX نشان می دهد که تقریبا نیمی از رای دهندگان آمریکایی (۴۹٪) بسیار مهم است که نامزدهای انتخاباتی طرفدار ارزهای دیجیتال باشند.

به گزارش اسمارتک نیوز، نظرسنجی ConsenSys این نشان می دهد که رای دهندگان به شفافیت بیشتر در قوانین ارزهای دیجیتال باید به موضوع جلوگیری از تقلب توجه کنند که یکی از آنهاست. نگرانی های اصلی آنها هستند.

یک امتیاز مثبت برای سیاستمداران طرفدار رمزارز در انتخابات

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 85 درصد از شرکت کنندگان از نامزدهای ریاست جمهوری خواستار شفاف سازی موضع خود در مورد ارزهای دیجیتال هستند. هر حزبی که به این موضوع توجه کند می تواند تعداد آرا را در این امر افزایش دهد رقابت تنگاتنگ افزایش دهد

رای دهندگان همچنین نسبت به وضعیت فعلی قوانین ارزهای دیجیتال ابراز نگرانی کردند. به نظر می رسد ۴۴٪ از نظر شرکت کنندگان، دولت بایدن به اندازه کافی از صنعت ارزهای دیجیتال حمایت نمی کند. ۷۸٪ شرکت‌کنندگان همچنین گفتند از سیاستمداری که بر محافظت از کاربران در برابر پروژه‌های رمزنگاری تقلبی تمرکز می‌کند، حمایت خواهند کرد. تمرکز کنید کند

جو لوبین جو لوبین، مدیر عامل ConsenSys و یکی از بنیانگذاران اتریوم، در مورد یافته های این نظرسنجی گفت:

شایعات حاکی از آن است که فضای کریپتو تنظیم نمی‌خواهد، اما همین درست نیست!

لوبین خواستار شفافیت بیشتر در جبهه قانونگذاری شد و خاطرنشان کرد که هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان باید بدانند که حوزه ارزهای دیجیتال مشکل هر دو طرف وی در ادامه افزود:

ما مدت زیادی است که در یک وضعیت بلاتکلیفی هستیم.

با وجود این، نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که شرکت کنندگان در مورد اینکه کدام نهاد نظارتی ایالات متحده بر حوزه ارزهای دیجیتال نظارت می کند بسیار سردرگم هستند. گیج شده تنها بوده اند ۱۵٪ برخی از آنها بر این باورند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) وظیفه نظارت بر این صنعت را بر عهده دارد ۴٪ برخی دیگر معتقدند که مسئولیت آن بر عهده کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) است. ۱۱٪ برخی از شرکت کنندگان، وزارت خزانه داری را مسئول می دانند ۱۱٪ برخی دیگر نیز معتقدند که صنعت ارزهای دیجیتال خود نظارت و خود تنظیمی است.

با این حال، در پاسخ به این سوال که کدام یک از این ارگان ها به اندازه کافی صنعت ارزهای دیجیتال را می شناسند تا در این زمینه سیاست گذاری کنند، ۷۰٪ آنها به SEC و ۶۷٪ آنها معتقد بودند که CFTC است.

دانش داوطلبان از ارزهای دیجیتال

این نظرسنجی همچنین درک شرکت کنندگان از درک سیاستمداران آمریکایی از ارزهای دیجیتال را بررسی کرد. بر اساس نتایج، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بیشترین دانش دارد و ۵۳٪ برخی از شرکت کنندگان معتقدند که دونالد ترامپ به اندازه کافی او در این زمینه اطلاعاتی دارد که می تواند سیاست گذاری های مناسبی انجام دهد. احتمالا راه اندازی پروژه ارز دیجیتال ترامپ نیز در این باور بی تاثیر نبوده و باعث شده تا رای دهندگان چنین نگاهی به وی داشته باشند.

با وجود موضع جدید کامالا هریس در مورد ارزهای دیجیتال، به تنهایی ۴۱٪ برخی از شرکت کنندگان معتقدند که کامالا هریس اطلاعات کافی در این زمینه دارد ۳۶٪ آنها همچنین معتقد بودند که رئیس جمهور جو بایدن درک خوب از ارزهای دیجیتال!

شرکت کنندگان خواستار قوانین واضح تر و محافظت بهتر از مصرف کنندگان در برابر کلاهبرداران هستند حفاظت بودن اعتماد مردم افزایش به ارزهای دیجیتال این نگرانی در همه ایالت های بزرگ وجود داشت. نگرانی دیگر رای دهندگان، صرف نظر از جهت گیری سیاسیپیشگیری می کنند تقلب در این زمینه است. حامیان حزب دموکرات و دارندگان ارزهای دیجیتال خواهان شفافیت بیشتر هستند. با این حال، افراد مستقل خواستار شفافیت بیشتر مقررات در این زمینه هستند.

افراد مستقل به کسانی اطلاق می شود که خود را طرفدار هیچ حزبی نمی دانند.

به طور کلی، بزرگترین مانع برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، مخاطره آمیز نتایج این نظرسنجی نشان داد که رای دهندگان باید دیدگاه خود را تغییر دهند اطمینان خاطر بیشتر داشته باشد

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-06 13:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.