افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

مدیران و کارکنان شرکت opensea به دلیل مشکلات مختلف استعفا دادند

  • کد خبر : 387346
مدیران و کارکنان شرکت opensea به دلیل مشکلات مختلف استعفا دادند

چند تن از کارمندان ارشد OpenSea در پی مشکلات مالی شرکت و چالش های حقوقی متعدد از سمت خود استعفا داده اند. این مشکلات باعث شده تا این شرکت با چالش های جدی مواجه شود و آینده آن مبهم به نظر برسد. به گفته Blockchain Homeland، این تغییرات در شرایطی اتفاق می‌افتد که این بازار […]

چند تن از کارمندان ارشد OpenSea در پی مشکلات مالی شرکت و چالش های حقوقی متعدد از سمت خود استعفا داده اند. این مشکلات باعث شده تا این شرکت با چالش های جدی مواجه شود و آینده آن مبهم به نظر برسد.

به گفته Blockchain Homeland، این تغییرات در شرایطی اتفاق می‌افتد که این بازار NFT با کاهش حجم معاملات و فشار نظارتی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مواجه است.

استعفای مدیران ارشد OpenSea

OpenSea به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای NFT به دلیل عوامل مختلف از جمله کاهش فعالیت در این حوزه، کاهش قابل توجهی در فعالیت های تجاری خود داشته است.

طی سه ماه گذشته چهار مدیر عامل این شرکت استعفا داده اند. از جمله شیوا راجارامان، مدیر اجرایی سابق، جرمی فاین، رئیس سابق توسعه کسب و کار، کارن کروزکمپ، مشاور ارشد سابق، و جاستین جو، معاون سابق رئیس‌جمهور مالی.

این افراد پس از خروج از OpenC در شرکت های دیگری مشغول به کار شده اند. Rajaraman به Uber پیوست، Fine توسط OpenAI استخدام شد، Joe به Scale AI رفت و Kruitskamp به Tools for Humanity پیوست. شرکتی که پروژه توکن Worldcoin را با فناوری اسکن عنبیه توسعه می دهد.

علاوه بر این چهار نفر، یکی از مهندسان شرکت OpenC با نام مستعار 0age نیز به پلتفرم Uniswap که یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است، پیوسته است.

چالش های پیش روی OpenSea

اگرچه این بازار NFT نقش کلیدی در رونق بازار صعودی سال 2021 ایفا کرد، تعاملات در این زمینه در دو سال گذشته به شدت کاهش یافته است. OpenSea نیز مانند سایر پلتفرم های NFT با کاهش فعالیت بازار مواجه بوده که باعث کاهش درآمد شرکت شده است.

علاوه بر این، رقبای جدیدی مانند محو کردن و عدن جادویی توجه بیشتری را به خود جلب کرده اند. این پلتفرم ها با ارائه هزینه های کمتر و ویژگی های جدید، کاربران و سازندگان بیشتری را به خود جذب کرده اند. OpenSea اکنون با چالش بازپس گیری موقعیت خود در یک محیط رقابتی و شلوغ مواجه است.

علاوه بر این، شرکت با فشارهای قانونی و نظارتی فزاینده ای مواجه است. از جمله بررسی SEC در مورد اینکه آیا NFTها در پلتفرم آن اوراق بهادار ثبت نشده هستند یا خیر.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-06 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.