افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

اختصاص 70 تا 75 هزار میلیون تومان برای تعدیل حقوق بازنشستگان

  • کد خبر : 387330
اختصاص 70 تا 75 هزار میلیون تومان برای تعدیل حقوق بازنشستگان

به گزارش خانه ملت، رئیس شورای اسلامی در رابطه با ارائه لایحه دو فوریتی بازنشستگان از سوی دولت به مجلس گفت: تا جایی که من اطلاع دارم دوستان ما در دولت این لایحه را پس گرفته اند. از جناب آقای تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات شورای اسلامی تقاضای پیگیری این موضوع را […]

به گزارش خانه ملت، رئیس شورای اسلامی در رابطه با ارائه لایحه دو فوریتی بازنشستگان از سوی دولت به مجلس گفت: تا جایی که من اطلاع دارم دوستان ما در دولت این لایحه را پس گرفته اند. از جناب آقای تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات شورای اسلامی تقاضای پیگیری این موضوع را دارم. علاوه بر این، روز گذشته این موضوع را با رئیس جمهور در میان گذاشتم.

وی افزود: در این قسمت بحث این است که افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای مصوبات مذکور کافی نیست. از این رو درباره این مصوبه به رئیس جمهور توضیح دادم و تاکید کردم که یک درصد ارزش افزوده بین 70 تا 75 همات است و این منابع برای آن قانون کفایت می کند، اما موضوع پرداخت یک میلیون تومبه به برخی از افراد واجد شرایط نیست. بحثی ایجاد کرده است که سازمان برنامه و بودجه باید این موضوع را پیگیری کند لذا نظر جناب عالی بیجا است و ماده 29 و بحث تغییرات قانون برنامه هفتم برگزار نمی شود و ما قطعاً نیاز به بحث در مورد مسائل در رابطه با این موضوع مقاله را دنبال کنید تا پرداخت ها به درستی انجام شود زیرا اعتبار لازم برای این موضوع در نظر گرفته شده است. بنابراین حتی اگر لازم باشد در این خصوص جلسه ای برگزار می کنم تا مسائل به اندازه کافی پیگیری شود.

رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات سلیمی در مورد قانون گذاری در مورد یک فرد، گفت: بله قطعاً قانون گذاری برای یک نفر نیست. این یک بحث کلی است و تابعیت اجباری بحثی است که مجلس و دولت طبیعتاً باید در مورد آن بحث و پیگیری کنند، اما هر چیزی که باید اجرا شود باید بدانیم که قانون فعلی قانون است و باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.