افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

دستبند الکترونیکی پلیس به پای مجرمان دارای سابقه کیفری در استان سمنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 387285
دستبند الکترونیکی پلیس به پای مجرمان دارای سابقه کیفری در استان سمنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، گروهبان جلیل موفایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به مطالبات پلیس از مردم نیروی انتظامی گفت: رسانه ها مشکلات و موارد مورد انتظار را منعکس کردند. مردم برای ورود پلیس به این مسائل. وی با بیان […]

به گزارش خبرنگار مهر ، گروهبان جلیل موفایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به مطالبات پلیس از مردم نیروی انتظامی گفت: رسانه ها مشکلات و موارد مورد انتظار را منعکس کردند. مردم برای ورود پلیس به این مسائل.

وی با بیان اینکه شعار هفته پلیس 1403 پلیس باهوش و مردم قانونمدار است، افزود: موضوعاتی مانند سرمایه، زندگی هوشمند و اقتصاد هوشمند روز به روز در حال رسیدگی است و پلیس باید بر این اساس بهبود یابد.

فرمانده انتظامی استان سمنان: انجام کارهای هوشمندانه امکان پذیر است پشتیبانی کنید اما از سوی دیگر منجر به برخی جرایم و سرقت نیز می شود، وی گفت: برخورد با این گونه جرائم با روش های سنتی موفقیتی برای پلیس به همراه ندارد، بنابراین پلیس و بسیاری از دستگاه های انتظامی باید به ویژه در ارتقای هوشی شما تلاش کنند. .

ستادی که می گوید این یکی از برنامه های خوب فرماندهی است فرجایی کشوری نیز با تاکید بر محدودیت های الکترونیکی، تاکید کرد: این طرح در استان سمنان نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد که چندین پوشه الکترونیکی برای فرجایی سمنان واگذار شده و با هماهنگی دستگاه قضایی استان از آنها استفاده کرده ایم. مترووی بیان کرد: این طرح بسیار موثر بوده است زیرا شبانه روز مجرمان دارای سابقه کیفری استان را که بیش از سه تا چهار سابقه کیفری دارند رصد می کنیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در مدت کوتاهی که این طرح اجرا شد، چندین مورد داشتیم که سارقان در زمان مشخصی وارد شده و به اصطلاح در عملیات ضربتی دستگیر شدند. هستندوی تاکید کرد: این طرح در پیشگیری از سرقت بسیار موثر بوده است.

مقوفی با بیان اینکه به طور جدی برای هوشمندسازی پلیس تلاش می کنیم، خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی نیز در این زمینه افتاده و با تلاش همه پلیس و همکاران پلیس متخصص شاهد اقدامات خوبی در استان هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.