افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

کوین بیس به دادگاه تجدید نظر می کند

  • کد خبر : 387235
کوین بیس به دادگاه تجدید نظر می کند

وکلای کوین بیس از قاضی کاترین فایلا از ناحیه جنوبی نیویورک خواسته اند تا به درخواست تجدیدنظر موقت که در آوریل 2024 از طرف صرافی ارائه شده است، رسیدگی کند. به گزارش اسمارتک نیوز، این درخواست با اشاره به اعلام تجدیدنظر اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در پرونده «ریپل» مطرح شده است. درخواست […]

وکلای کوین بیس از قاضی کاترین فایلا از ناحیه جنوبی نیویورک خواسته اند تا به درخواست تجدیدنظر موقت که در آوریل 2024 از طرف صرافی ارائه شده است، رسیدگی کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، این درخواست با اشاره به اعلام تجدیدنظر اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در پرونده «ریپل» مطرح شده است.

درخواست Coinbase برای بررسی تجدید نظر SEC

در نامه ای که وکلای “کوین بیس” در تاریخ 5 اکتبر ارسال کرده اند، ادعا شده است که درخواست تجدید نظر SEC به این معنی است که این موسسه به وجود ابهامات در معیارهای ذکر شده در آزمون هاوی اعتراف می کند. این آزمون مجموعه شرایطی است که برای طبقه بندی یک ابزار مالی به عنوان اوراق بهادار باید کاملاً رعایت شود و این ابهامات نیاز به بررسی دقیق تری دارد.

منبع: النور تارت
منبع: النور تارت

وکلای کوین بیس همچنین تاکید کردند که این درخواست تجدید نظر نشان دهنده “اهمیت صنعتی گستردهاستفاده از آزمون هاوی مستلزم بررسی حقوقی جامع حقایق در پرونده فعلی «کمیسیون اوراق بهادار و بورس علیه کوین بیس» است. مشاوران حقوقی کوین بیس بیان کردند:

کمیسیون بورس و اوراق بهادار این موضوع را پذیرفته است و اکنون با درخواست تجدیدنظر خود در پرونده ریپل، مجدداً تأیید می کند که مسائل مربوط به کاربرد آزمون هووی در معاملات دارایی دیجیتال بازار ثانویه از اهمیت گسترده ای در صنعت برخوردار است. بررسی سریع و کامل این درخواست تجدیدنظر ضروری است.

جیمز مورفی، یک وکیل خدمات مالی، گفت که صدور حکمی در مورد درخواست تجدیدنظر موقت کوین بیس در ماه آوریل برای دادگاه غیرعادی است و اشاره کرد که معمولاً به چنین درخواست‌هایی به سرعت رسیدگی می‌شود. او استراتژی تیم حقوقی Coinbase را در استفاده از درخواست تجدیدنظر اخیر SEC در پرونده Ripple به عنوان ابزاری برای پیشبرد درخواست تجدیدنظر موقت تحسین کرد.

تحولات اخیر در پرونده SEC علیه کوین بیس

در پرونده ای در 18 سپتامبر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار از دادگاه خواست تا مهلت ارائه اسناد کشف از کوین بیس را تا فوریه 2025 تمدید کند. این اسناد ابتدا قرار بود تا 27 مهر 1393 (27 مهر) به دادگاه ارائه شود.

در تاریخ 24 سپتامبر (3 مهر)، هیئت داوران عدم ارائه قوانین و دستورالعمل های شفاف از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار به کوین بیس را که این صرافی در سال 2022 از نهاد نظارتی مطرح کرده بود، ارزیابی کرد. فقدان دلایل روشن توصیف کرد

اخیراً، در اکتبر 2024، کوین‌بیس از دادگاهی خواسته است که کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) را مجبور کند مکاتبات خود را با صادرکنندگان توکن منتشر کند. تیم حقوقی کوین بیس معتقد است که این اطلاعات می تواند وضوح بیشتری را در تعیین اینکه کدام دارایی های دیجیتال به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته می شود، ارائه دهد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-06 10:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.