افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

آیت الله مدرسی یزدی: حضور مردم در نماز جمعه نصر چشمگیر و قوی بود.

  • کد خبر : 387228
آیت الله مدرسی یزدی: حضور مردم در نماز جمعه نصر چشمگیر و قوی بود.

عضو حقوقی شورای نگهبان از واکنش اخیر نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی و شرکت پرشور مردم در نماز جمعه نصر قدردانی کرد. به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدرضا مدرسه ای طباطبایی یزدی، عضو شورای فقهی شورای نگهبان در سخنانی به واکنش اخیر نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی و شرکت پرشور مردم در نماز جمعه […]

عضو حقوقی شورای نگهبان از واکنش اخیر نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی و شرکت پرشور مردم در نماز جمعه نصر قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدرضا مدرسه ای طباطبایی یزدی، عضو شورای فقهی شورای نگهبان در سخنانی به واکنش اخیر نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی و شرکت پرشور مردم در نماز جمعه نصر پرداخت. در ابتدای درس اصول: قبل از شروع درس وظیفه خود را در قبال نیروهای مسلح به ویژه سپاه می دانم. من همیشه افتخار می کنم که آنها به خوبی به مصیبت های اخیر رژیم صهیونیستی پاسخ دادند و جا دارد به ویژه از آنها تشکر کنم. فرمانده عالی کل نیرو. از خداوند متعال می خواهیم که به شما قدرت، قدرت، ثبات و حمایت بیشتر عنایت فرماید.

وی افزود: همچنین باید از حضور چشمگیر مردم در نماز جمعه که توسط مقام معظم رهبری حضرت آدم الله علیه السلام اقامه شد تشکر کرد. حضور مردم در این شرایط و حضور ولی فقیه (دام ظله) پیام های متعدد و الزام آور بسیاری دارد. از جمله اینکه مردم ما شرایط روز را به خوبی درک می کنند، وظیفه خود را می دانند، اطاعت از رهبران، دستورات و تصمیمات آنها را لازم می دانند و به موقع و مناسب عمل می کنند.

آیت الله مدرسه ای یزدی خاطرنشان کرد: خداوند را به خاطر این نعمت ها شاکریم و امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق، اجر و اجر و نابودی دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت علیهم السلام عنایت فرماید. خدایا! به حق محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) برای مردم لبنان و مردم غزه و همه مستضعفان تسکین و راه حل نهایی قرار دهید. . تسکین با ظهور امام زمان (علیه السلام) الشریف قاضی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.