افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

خودسوزی یک حامی فلسطینی در نزدیکی کاخ سفید این منطقه قرنطینه شد.

  • کد خبر : 387225
خودسوزی یک حامی فلسطینی در نزدیکی کاخ سفید این منطقه قرنطینه شد.

به گزارش بازار به نقل از اسپوتنیک، رسانه های محلی گزارش می دهند که فردی در حین تظاهرات در حمایت از فلسطین در نزدیکی کاخ سفید خود را به آتش کشید. واشنگتن پست نوشت که فرد معترض به جنگ غزه پس از خودسوزی به بیمارستان منتقل شد و نجات یافت. این تظاهرات در اولین سالگرد […]

به گزارش بازار به نقل از اسپوتنیک، رسانه های محلی گزارش می دهند که فردی در حین تظاهرات در حمایت از فلسطین در نزدیکی کاخ سفید خود را به آتش کشید.

واشنگتن پست نوشت که فرد معترض به جنگ غزه پس از خودسوزی به بیمارستان منتقل شد و نجات یافت.

این تظاهرات در اولین سالگرد آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 7 اکتبر 2023 (15 اکتبر 1402) برگزار شد.

به گزارش رسانه ها و بر اساس تصاویر ویدئویی، حدود 1000 نفر در واشنگتن، پایتخت آمریکا، با حمل بنرهای “فلسطین آزاد” و اهتزاز پرچم فلسطین، خواهان تحریم تسلیحاتی تل آویو شدند. پلیس آمریکا محل سقوط هواپیما را کاملا قرنطینه کرده و تدابیر امنیتی را تشدید کرده است.

از زمان آغاز جنگ غزه و حمله اسرائیل به نوار غزه، این چهارمین شهروند آمریکایی است که در مقابل سفارت یا کنسولگری اسرائیل یا در تظاهرات اعتراض به کشتار فلسطینیان و همدستی بایدن خود را به آتش می کشد. مدیریت در این نسل کشی

در دسامبر 2023، یک معترض در خارج از کنسولگری اسرائیل در آتلانتا خود را به آتش کشید. در نزدیکی محل این اعتراض تلخ پرچم فلسطین پیدا شد. به همین ترتیب، آرون بوشنل، یکی از نیروهای هوایی ایالات متحده، در 25 فوریه سال جاری در مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن دست به خودسوزی زد و در بیمارستان به دلیل سوختگی شدید جان باخت. او تا آخرین لحظه فریاد زد: فلسطین را آزاد کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.