افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

5 بیانیه حزب الله درباره عملیات ضد صهیونیستی/ بیش از 25 کشته و 130 زخمی در صفوف ارتش دشمن

  • کد خبر : 387160
5 بیانیه حزب الله درباره عملیات ضد صهیونیستی/ بیش از 25 کشته و 130 زخمی در صفوف ارتش دشمن

به گزارش خبرآنلاین، حزب‌الله لبنان شب گذشته از کشته و زخمی شدن ده‌ها افسر و سرباز در رده‌های زبده ارتش اشغالگر از آغاز تهاجم زمینی رژیم متجاوز به جنوب لبنان از ابتدای اکتبر خبر داد. به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان در بیانیه ای که در صفحه تلگرام خود منتشر کرد، اعلام کرد: طی روزهای […]

به گزارش خبرآنلاین، حزب‌الله لبنان شب گذشته از کشته و زخمی شدن ده‌ها افسر و سرباز در رده‌های زبده ارتش اشغالگر از آغاز تهاجم زمینی رژیم متجاوز به جنوب لبنان از ابتدای اکتبر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان در بیانیه ای که در صفحه تلگرام خود منتشر کرد، اعلام کرد: طی روزهای اخیر و از زمانی که ارتش دشمن از آغاز عملیات زمینی خود به سمت روستاهای جنوب لبنان خبر داده است، بیش از 25 افسر و سرباز از جمله کشته شده اند. ما نخبگان دشمن و مجروحیت بیش از 130 نفر از آنها را تایید می کنیم.

حزب الله لبنان افزود: دشمن تنها به برخی از این تلفات اعتراف کرده و در روزهای آینده آنچه را از مردم پنهان کرده است، آشکار خواهد کرد.

در همین راستا «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 9 نظامی اسرائیلی در جریان درگیری با حزب الله لبنان و 2 نظامی دیگر نیز بر اثر حمله پهپاد پرتاب شده از عراق جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه در نشست خبری گفت: این جنگ قیمت بالایی دارد زیرا دیروز 9 سرباز ما در درگیری با “خرابکاران” و 2 سرباز دیگر ما بر اثر سقوط پهپاد جان خود را از دست دادند. از عراق راه اندازی شد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که نیروهای اشغالگر در حالی که قصد تخلیه سربازان مجروح و کشته شده در شهرک صهیونیست نشین المناره را داشتند، به آنها حمله کرد اما با موج موشکی مورد حمله قرار گرفتند.

حزب الله همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد که موشکی را به سمت تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در المناره هدف قرار داد و آنها را با دقت اصابت کرد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین افزود: نیروهای اشغالگر ضمن تلاش برای نفوذ به دره شعیب در بلیده، هدف حملات خمپاره ای قرار گرفتند و مجبور به عقب نشینی شدند و تلفات قطعی در بین صفوف دشمن وارد شد.

حزب الله در ادامه اعلام کرد که با اسکادران پهپادهای تهاجمی علیه پایگاه شمشون (یک مرکز فرماندهی تدارکات و یک یگان تدارکات منطقه ای) حمله هوایی انجام داده و اهداف خود را علیه مکان ها و استقرار افسران و سربازان هدایت کرده است بیانیه ای مبنی بر اینکه با دقت به اهداف خود اصابت کرده است.

همزمان، خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد که با وجود تجاوزات رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی، تردد هوایی در فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت ادامه دارد.

بیش از یک هفته است که نیروهای رژیم صهیونیستی حملات هوایی خود را در جنوب و شرق لبنان و حومه جنوبی بیروت آغاز کرده اند، در حالی که از چند روز پیش از آغاز عملیات زمینی در لبنان خبر داده بودند، اما تاکنون هیچ پیشرفتی در این زمینه نداشته اند.

۳۱۱۳۱۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.