افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

درآمد بیش از 4 میلیارد دلاری یک شرکت دارویی چینی از فروش دارو در بازارهای جهانی/ آیا ایران در بازارهای جهانی فروش دارو عقب مانده است؟

  • کد خبر : 387061
درآمد بیش از 4 میلیارد دلاری یک شرکت دارویی چینی از فروش دارو در بازارهای جهانی/ آیا ایران در بازارهای جهانی فروش دارو عقب مانده است؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، این تولیدکننده چینی درباره استانداردهای کیفی محصولات شرکت خود گفت: در فرآیند تولید داروهای شرکت ما استانداردهای کیفیت ISO 9001، HALAL، GMP و SC رعایت می شود، SC یکی از کیفیت های داخلی چین است. که از نظر کیفیت بالاتر از ISO 9001 می باشد زیرا در سنجش کیفیت محصولات […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، این تولیدکننده چینی درباره استانداردهای کیفی محصولات شرکت خود گفت: در فرآیند تولید داروهای شرکت ما استانداردهای کیفیت ISO 9001، HALAL، GMP و SC رعایت می شود، SC یکی از کیفیت های داخلی چین است. که از نظر کیفیت بالاتر از ISO 9001 می باشد زیرا در سنجش کیفیت محصولات خود اقدامات سخت گیرانه تری انجام می دهد که از جمله آنها می توان به بازدیدهای ماهانه از این شرکت اشاره کرد محصولات تولیدی باید قبل از هر استانداردی مطابقت داشته باشند.

وی در خصوص سیستم کنترل کیفی محصولات این شرکت در مراحل مختلف تولید دارو اذعان داشت: سیستم کنترل کیفی شرکت ما INTERKET نام دارد که نمایندگی ویژه ای در دفتر مرکزی کارخانه داروی ما دارد و به نام Tion Xiong به زبان چینی این آژانس مسئول نظارت و کنترل مراحل مختلف تولید داروهای تولیدی ما است.

این تولیدکننده چینی میزان داروهای تولیدی این شرکت در ایران را 500 هزار دلار و در اروپا 3.5 میلیارد دلار در سال اعلام کرد که نشان می دهد درآمد آن در اروپا تقریباً 7 برابر ایران است. این شرکت داروسازی در آسیای جنوب شرقی نیز فعالیت می کند و با واردات دارو به این منطقه سالانه حدود 150 هزار دلار درآمد کمتری نسبت به ایران و اروپا دارد. البته باید توجه داشت که این درآمد می تواند افزایش یا کاهش یابد. به طور کلی، نوسان درآمد شرکت به میزان تقاضای مشتری و ظرفیت کارخانه تولید ما بستگی دارد. وی همچنین خاطرنشان کرد: افزایش تولید این شرکت معمولا سالانه بین 3 تا 4 درصد است و فراتر از آن نمی رود.

گوئرا درباره چالش های شرکت دارویی خود در تامین مواد اولیه و خطرات مرتبط با کیفیت دارو گفت: منابع محصولات تولیدی ما طبیعی است و این باعث کاهش خطرات محصول می شود. متفاوت بودن برای کودکان، شرکت ما دارای یک سری استانداردهای پزشکی و مهندسی است که در تولید محصولات خود رعایت می کند و آنها را به مشتریان خود منتقل می کند. زنجبیل و دارچین حاوی مقداری کافئین هستند و به دلیل استفاده از این کافئین در تولید محصولات، ما به خریداران و مشتریان در مورد وجود درصدی از کافئین در محصولات خود هشدار می دهیم مقدار مشخص شده، ممکن است برای زنان باردار، کودکان و نوجوانان خطرناک باشد.

آدام در خصوص استفاده از فناوری های نوین مانند هوش مصنوعی در فرآیند توید محصولات خود اظهار داشت: در فرآیند تولید و ارتقای کیفیت و کارایی از فناوری های نوین مانند هوش مصنوعی استفاده نمی کنیم بلکه از تجهیزات و تجهیزات استفاده می کنیم. فناوری هایی که با کنترل و اقدامات انسان کار می کنند و سرعت و دقت بسیار بالایی دارند، اما این فناوری ها باید هر 3 تا 5 سال یکبار تغییر کنند تا استهلاک و ناکارآمدی رخ ندهد.

وی همچنین درباره استفاده از بازخورد مشتریان برای بهبود فرآیند تولید محصولات اذعان داشت: نظرات مشتریان برای درک و تلاش برای ارتقای کیفیت و کارایی محصولات بسیار مهم است به همین دلیل در اولین ارسال محصولات از مشتریان خود بازخورد دریافت می کنیم. و پس از گذشت یک دوره سه ماهه بازخورد محصولات خود را دریافت کردیم و در تولیدات بعدی مشکل را حل خواهیم کرد.

وی در پایان به موضوع حصول اطمینان از انطباق محصولات با الزامات قانونی و استانداردهای بهداشتی ملی و بین المللی اشاره کرد که با دریافت UEP از اروپا و USP از آمریکا، علاوه بر دریافت استانداردهای کیفی فوق، به راحتی امکان پذیر است همه این استانداردها . دارد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.