افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

پیروزی «بیژن» پرسپولیس مقابل چادرملو/ اولین صعود پرسپولیس به قله – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 386917
پیروزی «بیژن» پرسپولیس مقابل چادرملو/ اولین صعود پرسپولیس به قله – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و چادرملو اردکان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر امروز شنبه 23 مهرماه از ساعت 17 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت داور احمد محمدی سیستم داوری ویدیویی VAR (از دقیقه 63 تصور می کردند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و چادرملو اردکان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر امروز شنبه 23 مهرماه از ساعت 17 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت داور احمد محمدی سیستم داوری ویدیویی VAR (از دقیقه 63 تصور می کردند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسیده است). تک گل این بازی را گیورگی گلسیانی به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گاندوز، گیورگی گلسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان (51- ایوب آلمود) (57- کارت زرد)، میلاد محمدی، فرشاد فرجی (مرتضی پورعلیگنجی)، مسعود ریگی (میلاد سرلک) (83- کارت زرد)، سروش رفیعی (کارت زرد) سعید مهری)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، یاسین سلمانی (51- لوکاس ژوائو) و علی علیپور

ابتدا نام آستون آرونوف در ترکیب اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس دیده شد. این بازیکن در تمرین قبل از شروع بازی از ناحیه ران احساس درد کرد و با تعویض فرشاد از لیست ماسک های قرمز خط خورد. احمدزاده.

ترکیب چادرملو:

ادسون ماردن، سیروس صادقیان، محمدمهدی احمدی، محمد پاپی، علی طاهران، رضا دهقان، هادی حبیبی نژاد، علی خدادادی، علاءالدین دالی، متئوس سانتوس (57- سعید محمدی فرد)، ویکتور متئوس

* ظرفیت این ورزشگاه برای بازی امروز پرسپولیس 8700 نفر اعلام شد.

پرسپولیسی ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان دقیقه اول از سمت چپ حمله ای را به سمت دروازه چادرملو تدارک دیدند که ضربه کم ارتفاع علی علیپور توسط ادسون ماردن، دروازه بان چادرملو را به کرنر فرستاد. در ادامه سلمانی توپ را به سمت دروازه چادرملو فرستاد که فرشاد فرجی توپ را دفع کرد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 14 و پس از خطای بازیکن چادرملو به علی علیپور، داور به نفع قرمزها اعلام خطا کرد و پشت توپ یاسین سلمانی قرار گرفت و ضربه او تا دومین حمله جدی پرسپولیس در این بازی به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

موقعیت سوزی علیپور

در دقیقه 24 علی علیپور باز هم در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار گرفت و با قرار گرفتن در زاویه بسته به محوطه چادرملو رسید و با پیشروی دروازه بان این تیم از دست داد. ضربه خوبی به توپ زد و توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 26 میلاد محمدی روی پاس زیبای فرشاد احمدزاده صاحب توپ شد اما کمک داور به اشتباه این بازیکن را آفساید اعلام کرد و در کمال تعجب داوران حاضر در اتاق VAR در این باره اظهار نظری نکردند.

ادسون ماردن مانع از گلزنی فرشاد شد

در ادامه حملات پرسپولیس این بار روی دروازه چادرملو در دقیقه 30 پاس زیبای یاسین سلمانی به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن با سر به توپ ضربه زد که دروازه بان چادرملو توپ را به خوبی در آغوش گرفت.

در دقیقه 47 فرشاد احمدزاده توپ را برداشت و به محوطه چادرملو فرستاد که با ضربه سر فرشاد فرجی همراه شد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 48 پس از پاس اشتباه گلسیانی، مهاجم چادرملو در مقابل دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت که خروج به موقع گاندوز توپ را دفع کرد تا چادرملو این فرصت را از دست بدهد.

در دقیقه 50 محمدحسین کنعانی زادگان بر اثر برخورد با بازیکن چادرملو مصدوم شد و نتوانست به مسابقه ادامه دهد و با چهره ای غمگین و لنگان زمین را ترک کرد.

از دقیقه 63 به بعد سیستم داوری ویدیویی VAR در ورزشگاه راه اندازی شد تا این دیدار که از ابتدا گفته می شد با این سیستم برگزار می شد از نیمه دوم نیمه دوم آغاز می شود!

در دقیقه 66 در حالی که بازیکن چادرملو با حمله به پای سروش رفیعی توپ را ربود، توپ را به پاپی رساند و این بازیکن از زاویه بسته به توپ ضربه زد که به طرز خطرناکی از کنار دروازه گندموز به بیرون رفت. .

در نیمه دوم کیفیت بازی بسیار پایین تر از نیمه اول بود و شاگردان گاریدو طبق دیدارهای قبلی هیچ برنامه ای برای نزدیک شدن به دروازه رقیب نداشتند و شاگردان چادرملو بیشتر تدافعی داشتند و روی ضدحملات تمرکز داشتند .

گئورگی منجی تخت جمشید بر تخت

پس از موقعیت های متعدد بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس، شوت های ژائو و میلاد محمدی دو بار به دروازه برخورد کرد، در برگشت توپی که محمدی زده بود، ایوب آلمود توپ را پس گرفت و به سمت دروازه چادرملو نیز شوت کرد که بازیکنان این تیم توپ را ناقص دفع کردند و در یک قدمی دروازه گیورگی گلسیانی توانست تک گل این دیدار را به ثمر برساند.

پرسپولیس با این برد با 14 امتیاز موقتا در صدر جدول قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.