افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

قیمت بیت کوین می تواند بیش از 30 درصد سقوط کند

  • کد خبر : 386914
قیمت بیت کوین می تواند بیش از 30 درصد سقوط کند

بنجامین کوون، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، هشدار داده است که قیمت بیت کوین ممکن است با کاهش بیش از 30 درصدی مواجه شود. او معتقد است که این ارز دیجیتال پیشرو در ماه های آینده به دلیل فشارهای اقتصادی و نوسانات بازار با افت قابل توجهی مواجه خواهد شد. به گزارش اسمارتک نیوز، کاوان […]

بنجامین کوون، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، هشدار داده است که قیمت بیت کوین ممکن است با کاهش بیش از 30 درصدی مواجه شود. او معتقد است که این ارز دیجیتال پیشرو در ماه های آینده به دلیل فشارهای اقتصادی و نوسانات بازار با افت قابل توجهی مواجه خواهد شد.

به گزارش اسمارتک نیوز، کاوان در تحلیل خود به عوامل کلیدی مانند شرایط اقتصادی و تصمیمات بانک های مرکزی اشاره می کند که می تواند فشار فروش بر بیت کوین را افزایش دهد. او همچنین معتقد است که تحت شرایط خاص بیت کوین می تواند به کف قیمت های جدیدی برسد و به سرمایه گذاران توصیه می کند که محتاط باشند.

تحلیل بنجامین کوئن از آینده بیت کوین

بنجامین کوون، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، در بحبوحه اصلاحات جزئی بیت کوین در هفته گذشته، دیدگاه نزولی در مورد ارز دیجیتال دارد.

در یک ویدیوی جدید یوتیوب، Cowen بیان می کند که اگر بیت کوین نتواند از خط روند بالایی که توسط مجموعه سقف های پایین تر در بازه زمانی هفتگی از ماه مارس تشکیل شده است عبور کند، احتمالاً حدود 32 درصد از سطح فعلی خود سقوط خواهد کرد. و به خط روند پایینی می رسد که توسط مجموعه طبقات پایین در همان چارچوب زمانی تشکیل شده است.

او می گوید:

اگر بیت کوین نتواند خط روند بالایی را بشکند و به سطوح پایین تر بازگردد، باید به خط روند پایین نگاه کنیم. اگر به پایین ترین بخش این خط روند، احتمالاً تا دسامبر (آذر) نگاه کنید، قیمت بیت کوین در محدوده 42000 دلار خواهد بود

کاوان همچنین افزود:

دلیل اهمیت سطح 42000 دلار این است که اگر به میانگین متحرک 100 هفته ای نگاه کنید، می بینید که در دوره نوامبر تا دسامبر، این محدوده دقیقاً همان جایی است که میانگین متحرک 100 هفته ای است.

منبع: حساب یوتیوب Benjamin Cowen
منبع: حساب یوتیوب Benjamin Cowen

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 62194 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 1.2 درصد رشد داشته است.

Cowen معتقد است که اگر بیت کوین نتواند از خط روند بالایی عبور کند، حرکت قیمت آن مشابه چرخه های قبلی خواهد بود. او می گوید:

اگر بیت کوین نتواند ساختار قیمت خط روند بالایی را بشکند و گاوها دوباره شکست بخورند، فکر می کنم باید توجه خود را به میانگین متحرک 100 هفته ای معطوف کنید. این همان سطحی است که بیت کوین در سه ماهه چهارم سال 2019 و سه ماهه اول 2016 به آن سقوط کرد.

منبع: حساب یوتیوب Benjamin Cowenمنبع: حساب یوتیوب Benjamin Cowen
منبع: حساب یوتیوب Benjamin Cowen

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-05 17:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.