افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

حزب الله تلاش ارتش اسرائیل برای نفوذ به مرز را ناکام گذاشت

  • کد خبر : 386878
حزب الله تلاش ارتش اسرائیل برای نفوذ به مرز را ناکام گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیمحزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش گروهی از نظامیان صهیونیست را که قصد حمله به منطقه «خله شعیب» در شهر «بلیده» در منطقه مرزی لبنان را داشتند، ناکام گذاشت. در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیمحزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش گروهی از نظامیان صهیونیست را که قصد حمله به منطقه «خله شعیب» در شهر «بلیده» در منطقه مرزی لبنان را داشتند، ناکام گذاشت.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردم آن.، سربازان دشمن اسرائیلی که قصد نفوذ به سمت منطقه “خله شعیب” در بلیده را داشتند، ساعت 12:10 دقیقه روز یکشنبه 1393/10/06 حمله توپخانه ای خود را آغاز کردند که در پی آن مجبور به عقب نشینی شدند و تلفات دائمی به آنها وارد شد. موقعیت ها ردیف ها

افسر میدانی اتاق عملیات مقاومت اسلامی در این خصوص از کمین مقاومت در مسیر صهیونیست ها در منطقه اودیسا خبر داد و گفت: نیروهای دشمن که قصد نفوذ به این منطقه را داشتند به نقطه قبلی رسیدند. -نقطه کمین ساعت 13:00 آماده شد.

به گفته این منبع، مجاهدین با فریاد لبیک یا نصرالله با مسلسل های سبک و سنگین خود به سوی نیروهای دشمن که قصد نفوذ به این منطقه را داشتند شلیک کردند.

این منبع افزود: این کمین باعث انفجار مین هایی شد که در اختیار نیروهای دشمن بود که هدف آن بمباران ساختمان شهرداری آدیسا بود.

این منبع خاطرنشان کرد که این کمین منجر به کشته یا زخمی شدن حدود 15 سرباز اسرائیلی شد و فریادهای آنها به وضوح بلند بود.

حزب الله لبنان صبح امروز با حملات موشکی خود به شمال فلسطین اشغالی حمله کرد و طی آن مواضع نظامی و محل استقرار نظامیان صهیونیست را مورد حمله قرار داد.

حمله حزب الله به تحرکات نظامیان اسرائیلی در مرکز نظامی «بیاد».

حزب الله لبنان روز شنبه در شانزدهمین بیانیه خود اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی با حملات توپخانه ای خود به تحرکات نظامیان دشمن صهیونیستی در مرکز نظامی «بیاض بلیده» حمله کردند که مستقیماً به هدف مورد نظر اصابت کرد.

حمله موشکی حزب الله به سربازان اسرائیلی در مرکز نظامی المناره

حزب الله لبنان در هفدهمین بیانیه روز شنبه خود از حمله موشکی جدید به تحرکات و استقرار نظامیان صهیونیست در مرکز نظامی المناره خبر داد.

حمله حزب الله به صهیونیست ها در جریان تخلیه سربازانش

حزب الله لبنان در بیانیه صبح روز یکشنبه خود اعلام کرد که به نظامیان صهیونیستی که قصد تخلیه سربازان کشته و زخمی خود را در شهرک صهیونیست نشین المناره داشتند، حمله کرده است.

مرکز نظامی المناره در شمال فلسطین اشغالی امشب برای چهارمین بار هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.