افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

وی به سمت معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 386874
وی به سمت معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، حسین سیمای صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر مهدی پندار را به سمت «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم» منصوب کرد. “.در حکم انتصاب حسین سیمایی به مهدی پندار اشاره شده است. با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، بر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، حسین سیمای صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر مهدی پندار را به سمت «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم» منصوب کرد. “.
در حکم انتصاب حسین سیمایی به مهدی پندار اشاره شده است.

با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، بر اساس این حکم به عنوان «معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می شود. شایسته است به ساماندهی امور برای تحقق اهداف عالی نظام، سیاست ها و برنامه های این وزارتخانه در حوزه مدیریت دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهش و فناوری توجه شود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با رعایت مستندات مذکور و نیز سیاست و گفتار حکومت وحدت ملی و سند دانشگاه اسلامی در راستای برنامه ارائه شده به مجلس اسلامی. شورا و با استفاده از تمامی توانمندی های جامعه دانشگاهی و اعمال سیاست های موثر در جهت افزایش بهره وری و حفظ بیت المال و پرهیز از تجمل گرایی با رویکرد مبارزه با فساد و عدالت محور و تقویت انضباط اداری و مالی در انجام وظایف محوله موفق باشید. موفقیت و سربلندی روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مهدی پندار (متولد تهران-1356) دارای مدرک دکترای اقتصاد پولی و مالی و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است که سوابق مهم مدیریتی و اجرایی وی شامل موارد زیر است:

معاون اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

رئیس برنامه ریزی، نظارت و امور آماده سازی زمین سازمان برنامه و بودجه کشور.

معاون اجرایی مرکز پژوهش های شورای اسلامی

عضو هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تهران

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه ای جداگانه از خدمات و تلاش های دکتر علی خطیبی معاون اسبق اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.